پهلوگیری ناوگروه نیروی دریایی ارتش پاکستان در بندرعباس

زمان مطالعه: 1 دقیقه

 

به گزارش مرین‌پرس، فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این ناوگروه متشکل از ناوشکن موشک انداز عظمت و شناور پشتیبان است که امروز در اسکله منطقه یکم نیروی دریایی ارتش پهلو گرفت.
دریادار دوم جعفر تذکر افزود: هدف از این ماموریت هم افزایی و آموزش نیرو‌های دریایی دو کشور و هماهنگی در زمینه امنیت خطوط کشتیرانی در دریای عمان است.

وی گفت: نظامیان حاضر در این ناو به مدت سه روز از امکانات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بازدید و از برنامه‌های فرهنگی و آموزشی پیش‌بینی شده بهره می‌برند.
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش افزود: بر اساس تفاهم نامه دو کشور، ناوگروه پاکستانی‌ها هر سال در بندرعباس پهلو می‌گیرد و رزمایش مشترک برگزار می‌کند که پارسال به علت شرایط کرونایی این ماموریت انجام نشد.
دریادار محمود آصف فرمانده ناوگروه پاکستان نیز گفت: هدف این ماموریت ایجاد زمینه برای ارتباط دوستانه و آموزش بین نیرو‌های دریایی دو کشور است.
وی افزود: ارتقاء روابط و انجام تمرینات بیشتر نیز در دستور کار است.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

متمم رهنامه کشتیرانی خلیج فارس

ش فروردین 14 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس؛ کتاب «متمم رهنامه کشتیرانی خلیج فارس» تألیف لیوتنانت ای. دابلیو. استیف و ترجمه حبیب احمدی و غلامرضا زائری می باشد.   این کتاب  شامل پنج بخش توضیحات  توضیحات کلی درباره مسیرها و دریانوردی در سواحل، از کراچی به جزیره چرنا، از جزیره چرنا تا راس […]

همچنین بخوانید: