تولید ۸۳۹۰ تن محصول شیلاتی در آذربایجان شرقی

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرین‌پرس/آذربایجان شرقی مدیر شیلات و امور آبزیان آذربایجان شرقی از تولید ۸۳۹۰ تن محصولات شیلاتی طی سال گذشته در استان خبر داد.

قاسم جعفروند در بازدید از بازار و فروشگاه‌های ماهی تبریز، ضمن دیدار با مدیران فروشگاه‌ها، کیفیت آبزیان و قیمت ارائه شده آن‌ها را مورد بررسی قرار داد.

وی در این بازدید با ارائه راهکارهای مناسب، شیوه‌های تحویل آبزیان با کیفیت بالا و قیمت مناسب و هم‌چنین تکریم مشتریان را متذکر شد.

وی اظهار کرد: جهت ارج نهادن به نظرات همشهریان در سال ۱۴۰۰، نظارت کارشناسان و مسئولان حوزه شیلات استان از فروشگاه‌های و رستوران‌های آبزی استان به خصوص در شهر تبریز پر رنگتر خواهد بود.

جعفروند با بیان این‌که سرانه مصرف ماهی و آبزیان در آذربایجان شرقی به ۷.۵ کیلوگرم در سال ۹۹ رسیده است، ادامه داد: استان در تولید شیلات و آبزیان، حدود ۹.۵ درصد از برنامه ششم توسعه کشور پیش تر است.

وی فرهنگ سازی برای مصرف مواد غذایی دریایی را امری ضروری در استان دانست و افزود: در این راستا دولت برنامه‌های متنوع فرهنگی را در نظر گرفته است.

انتهای پیام 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جابه‌جایی ۸۵ درصدی کالا‌های کانتینری در بندر شهید رجایی

پ فروردین 19 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس، حمید رضا پور‌ رجبی با اشاره به اینکه بندر شهید رجایی ۳۰ دستگاه گنتری کرین دارد، افزود: ارتقاء مکانیزم عملکرد تجهیزات بندری استان با اتکا به دانش بومی و کابل‌های ترولی جرثقیل کانتینری را با تلاش متخصصان داخلی با موفقیت در سی روز […]

همچنین بخوانید: