پشتیبانی حداکثری سازمان بنادر از فعالان دریایی و بندری متناسب با شعار سال/ قطعات و تجهیزات بندری و دریایی را از شرکت های داخلی تامین می کنیم

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: این سازمان متناسب با شعار امسال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌ زدایی‌ها» در فرآیند تخلیه و بارگیری و نگهداری کالا، هرگونه حمایت و پشتیبانی از تولید کنندگان برای تسهیل در فرآیند واردات و صادرات کالا را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: با توجه به شعار تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها تکالیفی بر عهده سازمان بنادر است که در این راستا از بخش خصوصی به خصوص واحدهای فعال در مراکز تولیدی در پسکرانه بنادر حمایت خواهیم کرد. 

 

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: یکی از کارهای مهم سازمان بنادر و دریانوردی پشتیبانی از مراکز تولیدی و تاسیسات صنعتی است که در محدوده تحت مسئولیت و نظارت سازمان بنادر و دریانوردی فعال هستند.  

به گفته وی، تولیدکنندگان داخلی که محصولات خود را از طریق بنادرتجاری کشور صادر می‌کنند، نیز مشمول مکانیزم‌های حمایتی خواهند شد و به طور قطع با رفع موانع؛ فعالان اقتصادی با حداقل هزینه محصولات خود را از بنادرتجاری صادر می کنند.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اضافه کرد: در راستای حمایت از تولید، اقدامات قابل توجهی در تامین تجهیزات مورد نیاز سازمان بنادر و دریانوردی اعم از تجهیزات دریایی و بندری صورت گرفته است که در سال جاری با جدیت بیشتری سفارش به سازندگان داخلی دنبال می شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مناطق ساحلی خوزستان در تیررس تودۀ گرد و خاک

ش فروردین 21 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه محمد سبزه زاری در گفتگو با خبرنگار مرین‌پرس افزود: بر اساس تصاویر دریافتی ماهواره‌ای‌، تودۀ گرد و خاک از مناطق بیابانی جنوبی عراقی به سمت مناطق ساحلی خوزستان در حرکت است. وی با اشاره به وزش باد وزش باد شدید در چشمه‌های گرد و خاک در […]

همچنین بخوانید: