پیام مدیرعامل ایزوایکو به مناسبت روز ارتش – ایزوایکو

زمان مطالعه: 1 دقیقه







دکتر حمید رضائیان اصل مدیرعامل ایزوایکو

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

نام وطن تداعی کننده خانه آب و اجدادی هر فرد میهن پرست بوده و هست و حفاطت و حراست از مرزهای این سرزمین پرگهر وظیفه ای بسیار حساس و با ارزش است که شجاعتی بی حد و اندازه میطلبد.

طی سالهای گذشته الالخصوص دوران جنگ تحمیلی مدافعان و محافظان این مرز و بوم اثبات کردند ایران اسلامی فرزندانی دارد که در مقابل هر گونه دست اندازی و طمع به این خاک می ایستند و دست طمع را کوتاه و چشم طمع را کور میکنند.

گواه این رشادتها ، شهدا و جانبازانیست که جان شیرین و خون سرخ خود را در این راه مقدس تقدیم آب و خاک کشور نمودند.

 

ما همیشه قدردان از جان گذشتگی شما حافظان امنیت مرزهای مادی و معنوی کشور هستیم که دلیل آرامش و آسایش ما دلگرمی به شجاعت، درایت و تیزبینی شما عزیزان جان برکف است.

اینجانب  به نیابت از تمامی پرسنل مجموعه ایزوایکو روز ارتش را خدمت شما ارتشی های دریا دل تبریک گفته و یاداور میشوم که شجاعتها و رشادتهای شما با هیچ خطکش و معیاری قابل اندازه گیری نیست .

ما به داشتن اینچنین ارتشی مقتدر و متعهد افتخار میکنیم.

 

پیروز و سربلند باشید

حمید رضائیان اصل

مدیرعامل ایزوایکو






منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آمادگی کامل نیروی دریایی سپاه برای پاسخ پشیمان کننده به دشمنان

ی فروردین 29 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با فرا رسیدن ۲۹ فروردین، سالروز جانفشانی دریادلان نیروی دریایی سپاه در سال ۱۳۶۷ در نبرد مستقیم با آمریکای متجاوز، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه  پیامی صادر کرد. در این پیام آمده است:  در طلیعه قرن جدید، خداوند […]

همچنین بخوانید: