تخلیه دو نگله سنگین ۲۲۲ تنی در بندر شهید رجایی

زمان مطالعه: 1 دقیقه

تخلیه دو نگله سنگین ۲۲۲ تنی در بندر شهید رجایی

به گزارش مرین‌پرس “منصور خرمشکوه” درباره تخلیه دو نگله سنگین (نگله واحد شمارش کالا) در بندر شهید رجایی  اظهار داشت: این محموله ترانزیتی شامل دو نگله یکی با وزن ۱۲۳ تن و طول ۶۰ متر و دیگری ۹۰ تن با طول ۴۰ متر بوده که از بندر جبل علی کشور امارات بارگیری و مقصد نهایی آن کشور عراق است.

خرمشکوه با اشاره به مراحل عملیات جابجایی این محموله گفت: این دو نگله با استفاده از دو دستگاه شورت کرن (جرثقیل ساحلی ) و با رعایت کامل کارگوپلن (نقشه چیدمان کالا در زمان تخلیه و بارگیری )به صورت استاندارد و کاملا ایمن در مدت زمان دو ساعت از روی کشتی تخلیه شد.

وی افزود: این دو محموله بر روی کشنده‌های بوژی که از قبل بر روی اسکله مستقر شده بود، قرار گرفته و پس از مهاربندی کامل آن بر روی کشنده، با رعایت کامل الزامات ایمنی، عملیات انتقال به محوطه های بندری انجام پذیرفت.

 معاون امور بندی و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت:  وجود ۲۴۰۰ هکتار محوطه عملیاتی و ارایه خدمات بندری به صورت ۲۴ ساعته به کشتی‌ها و صاحبان کالا و بهره گیری از مدرن ترین تجهیزات تخلیه و بارگیری از جمله قابلیت ها و مزایای بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر تجاری کشور به شمار می‌آید .

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اقتدار کنونی نیروهای مسلح در طول تاریخ ایران بی نظیر است

ی فروردین 29 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی پیش از ظهر یکشنبه در آیین گرامیداشت روز ارتش که در منطقه یکم امامت نداجا برگزار شد، با اشاره به خنثی سازی توطئه انحلال ارتش توسط امام خمینی (ره) در روزهای آغازین انقلاب اسلامی، اظهار داشت: فرمان احیای ارتش جمهوری اسلامی […]

همچنین بخوانید: