امیر دریادار خانزادی 29 فروردین روز ارتش را تبریک گفت

زمان مطالعه: 2 دقیقه

امیر دریادار خانزادی 29 فروردین روز ارتش را تبریک گفت


 امیر دریادار حسین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی 29 فروردین روز ارتش و حماسه آفرینی های نیروی زمینی ارتش را به امیر سرتیپ حیدری تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی  نیروی دریایی ارتش، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص)

حضور برادر ارجمند برادر امیر سرتیپ ستاد کیومرث حیدری

فرمانده محترم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

بيست و نهم فروردين روز ارتش جمهوري اسلامي ايران، يادگار ارزشمند معمار كبير انقلاب اسلامي است که فرمودند ارتش متعلق به ايران، به انقلاب، به مردم و در خدمت هدف‌هاي انقلاب ايستاده است. روز بزرگداشت نيروي زميني قهرمان ارتش جمهوری اسلامی ایران، يادآور رشادت‌های بزرگ‌مردانی است كه شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از كيان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع كنند، شیرمردانی كه با الهام از مكتب شهادت طلبانه سيدالشهدا (ع) الگوي رشادت، پايمردی و استقامت بودند.

29 فروردین هر سال برای نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران یک روز مهم و فراموش نشدنی است. در چنین روزی در سال 1367 دریادلان ناوشکنهای سهند، سبلان و ناو موشکانداز جوشن با اتکا به شعار «راه ما راه حسین(ع) است»، چون نگینی درخشنده بر عرشه کشتی صلابت و اقتدار خود ایستادند و در مصافی مستقیم و نابرابر با ناوگان دریایی استکبار جهانی، مردانه از حیثیت و شرف ایران اسلامی دفاع نمودند و جمعی از آنان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

ضمن تبريک اين روز و گراميداشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر و حماسه سازان قهرمان نيروي زميني ارتش و همچنين با پاسداشت دلاورمردي‌هاي دريادلان نيروي دريايي در ناوشكنهاي سهند، سبلان و ناوموشك‌انداز جوشن؛ از خداوند متعال توفيقات روز افزون همه همرزمان ولايتمدار ارتش جمهوری اسلامی ایران را تحت توجهات خاصه حضرت ولیعصر(عج) و فرماندهي معظم کل قوا امام خامنه‌اي(مدظله‏العالي) مسئلت می‌نمایم.

 

فرمانده نيروي دريايي راهبردي ارتش جمهوري اسلامي ايران

دریادار دکتر حسین خانزادی



منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اتکا بر دانش بومی در ارتش/ ارتقای توانمندی‌های نظامی کشور غیرقابل توقف است

ی فروردین 29 , 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش: اتکا بر دانش بومی در ارتش/ ارتقای توانمندی‌های نظامی کشور غیرقابل توقف است امیر دریادار دوم عرشه عبدالوهاب طاهری گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با بهره‌گیری از دانش بومی جهت ارتقای توانمندی‌ها و دستاوردهای تسلیحاتی خود می‌کوشد. به گزارش روابط […]

همچنین بخوانید: