حمل و نقل کانتینری روسیه از رکود خارج می‌شود

زمان مطالعه: 1 دقیقه

حمل و نقل کانتینری روسیه از رکود خارج می‌شود

 

به گزارش گروه بین‌الملل مرین‌پرس به نقل از گزارش‌های منتشر شده از سوی Global Ports Investments (بنادر جهانی) بازار کانتینر روسیه پس از تحمل فشار‌های ناشی از بیماری کووید ۱۹ در سال گذشته میلادی در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ با رشد شش درصدی مواجه شد.

بر اساس این گزارش روسیه توانست در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ با جابه‌جایی ۱.۳ میلیون TEU توسط صنعت کشتیرانی کانتینری از شوک وارده توسط کرونا خلاصی یابد.

در این گزارش آمده است رشد بازار کانتینری در روسیه علی‌رغم رونق در بسیاری از بنادر هنوز ترمینال‌های سن پترزبورگ  و مناطق اطراف آن را شامل نمی‌شود و این نقاط هنوز نتوانسته‌اند به بازسازی اقتصادی اقدام کنند چراکه در این مناطق توان ترکیبی حمل و نقل کانتینری با ۱۱ درصد کاهش روبه‌رو است.

“Albert Likholet” مدیرعامل  بنادر جهانی گفت: خوشبختانه از ابتدای سال جاری میلادی شاهد رشد بازار حمل و نقل کانتینری هم در واردات و هم در صادرات روسیه بودیم و امیدواریم که در سه ماهه دوم سال جاری میلادی  بازار کانتینری سن پترزبورگ نیز فعال شود.

وی در ادامه گفت: روسیه به خوبی توانست با وجود ویروس کرونا از حمل و نقل کانتینری در مدت یک سال گذشته محافظت کرده و به مشتریان خود خدمات لازم را بدهد.

وی در پایان گفت: علی‌رغم ناپایداری بازار کانتینر امیدواری در بخش کانتینری به منظور ارائه کیفیت و انعطاف پذیری عملیاتی همچنین افزایش سطح خدمات به مشتریان تا پایان سال بالاست.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آغاز مذاکره برای امضای معاهده چهارجانبه بین کشورهای هند، افغانستان، ازبکستان و ایران/ افزایش نقش چابهار در تجارت ایران/ بهر‌ه‌برداری راه‌آهن زاهدان-چابهار حداکثر تا سال ۱۴۰۱

چ اردیبهشت 1 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مذاکره جدیدی برای تفاهم چهارجانبه با ازبکستان شروع شده است، گفت: همکاری ازبکستان، هند، افغانستان و ایران فرصت قابل ملاحظه ای را برای تبادلات در محور شمال-جنوب فراهم می کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان […]
وزیر راه و شهرسازی، امضای معاهده چهارجانبه، کشورهای هند، افغانستان، ازبکستان و ایران

همچنین بخوانید: