رونمایی از پهپاد کشتی به ساحل در سنگاپور

زمان مطالعه: 1 دقیقه

 

رونمایی از پهپاد کشتی به ساحل در سنگاپور
به گزارش گروه بین‌الملل مرین‌پرس، “Chee Hong Tat” وزیر ارشد امور خارجه و حمل و نقل سنگاپور در مراسم رونمایی و تست آزمایشی این پهپاد طی سخنانی گفت: فنّاوری نقش اساسی در کمک به بخش دریایی در دوران کرونا دارد.  در این راستا راه اندازی پهپاد بدون سرنشین دریایی یک نقطه عطف مهم در پیشرفت حمل و نقل دریایی سنگاپور در زمینه دستیابی به فنّاوری‌های نوظهور به شمار می‌رود.

وی افزود: همانگونه که آیندۀ حمل و نقل دریایی با فنّاوری‌های نوین بسیار مهم خواهد بود  به همین جهت دستیابی به آخرین فنّاوری‌ها از اهداف و برنامه‌های اداره دریایی و بندری سنگاپور MPA به شمار می‌رود.

وی گفت: به منظور راه‌اندازی عملیات پهپادی در سنگاپور ۱۱ شرکت فنّاوری با این اداره به منظور تولید سیستم‌های مهندسی و پهپادی همکاری می‌کنند تا راه‌حل‌های نوآورانه‌ی هواپیمای بدون سرنشین را برای بخش دریایی ارائه دهند که امروز شاهد راه اندازی یکی از آن‌ها هستیم.

این گزارش حاکی است در مراسم رونمایی از این پهپاد اعلام شد یک شرکت مستقر در سنگاپور به نام F-drones به منظور جابه‌جایی ۲۰۰ پوند محموله در ۶۰ مایلی و بالعکس  طرحی را ارائه داده که در مدت ۱۵ دقیقه این محموله بین ساحل و کشتی جابه‌جا می‌شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

لزوم پشتیبانی و مانع زدایی از ناوگان ملی دریایی در جنگ اقتصادی

ش اردیبهشت 4 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرنگار مرین‌پرس، محمدرضا مدرس خیابانی نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در یادداشتی برای مرین‌پرس، دلایل اهمیت پشتیبانی از ناوگان ملی دریایی ایران را یادآور شد. متن این یادداشت به شرح زیر است: نقش کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به عنوان […]

همچنین بخوانید: