مهار کامل آتش سوزی یک نفتکش در ساحل سوریه

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مرین‌پرس به نقل از سانا، وزارت نفت سوریه از وقوع آتش سوزی در یک نفتکش در سواحل غربی این کشور خبر داده و اعلام کرد که گمان می رود هدف حمله پهپادی قرار گرفته باشد.

وزارت نفت سوریه عصر دیروز (شنبه) اعلام کرد که در یکی از مخازن یک نفتکش در نزدیکی اسکله نفتی «بانیاس» در شمال استان ساحلی طرطوس در غرب این کشور، آتش سوزی روی داده است.

این وزارتخانه ضمن اعلام این که نفتکش مذکور پس از آن چه گمان می رود حمله به وسیله یک هواپیمای بدون سرنشین از سمت آب‌های سرزمینی لبنان باشد، دچار آتش سوزی شده، خاطر نشان ساخت که نیروهای آتش نشانی سوریه برای کنترل و مهار آتش تلاش می کنند.

متعاقب آن، خبرنگار سانا اعلام کرد: آتش سوزی این نفتکش به طور کامل مهار شده است.

از سوی دیگر شبکه المیادین به نقل از منابع آگاه سوری اعلام کرد: دمشق احتمال می دهد که پهپادی که نفتکش سوریه را هدف قرار داده است، اسرائیلی باشد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

احتمال توقف جریان حمل کالای دریایی بین ایران و هندوستان + سند

ی اردیبهشت 5 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران طی نامه‌ای به مدیران شرکت‌های کشتیرانی، نمایندگی کشتیرانی، خدمات بندری و غیره از احتمال توقف جریان حمل کالای دریایی بین ایران و هندوستان خبر داد. به گزارش مرین‌پرس به نقل از فارس، انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران در […]

همچنین بخوانید: