نسخه نخست سند راهبردی ۵ ساله گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

نسخه نخست سند راهبردی ۵ ساله گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ شد

 

به گزارش خبرنگار مرین‌پرس، معاون توسعه بازار کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از زحمات کارکنان گروه کشتیرانی و اشاره به اینکه در متن ابلاغ سند مذکور، همکاری و مشارکت کلیۀ ارکان شرکت و کارکنان گروه مورد تأکید قرار گرفته است، گفت: لازمۀ تحقق این سند، همدلی و حمیت کارکنان گروه می‌باشد.
دکتر امید گلزاری افزود: از کلیه معاونین، مدیران و مدیران عامل شرکت‌های تابعه خواسته شده است تا طی برگزاری جلسات تخصصی، سند راهبردی گروه را برای تمامی همکاران تشریح و تبیین نمایند به نحوی که درتمامی ارکان شرکت به عنوان یک اصل اساسی نهادینه شود.
معاون توسعه بازار خاطر نشان کرد: برای اولین بار بودجه سال ۱۴۰۰ با برنامه‌های مندرج در سند راهبردی پنج ساله شرکت منطبق گردیده و مقرر شده است بررسی و تحقق اهداف این سند راهبردی، در جلسات ارزیابی علمکرد شرکت‌های تابعه مورد پایش قرار گیرد.
وی تصریح کرد: چشم انداز سند راهبردی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران «پیشتازی و جهان ترازی در عرصۀ حمل و نقل دریایی» اعلام گردیده و ضمن توجه ویژه به شاخص‌های کمی و همچنین ترسیم برنامه‌ها بر مبنای شاخص‌های کلیدی و اعداد و ارقام احصا شده از برنامه و بودجه تأکید شده است.
وی در ادامه یاد‌آور شد: سند راهبردی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با الهام از سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۰۴ و همچنین اسناد و قوانین بالا دستی تهیه و تدوین شده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیام مدیرعامل ایزوایکو به مناسبت روز کارگر – ایزوایکو

ی اردیبهشت 5 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه     بسمه تعالی   کارگر نیروی محرک و گرداننده چرخ عظیم صنعت است که با مجاهدت در جبهه اقتصاد ، کشور را در مسیر تولید به پیش میراند. قطعاً با اطمینان به دستان توانمند و دانش نیروهای […]

همچنین بخوانید: