همکاری کشتی سازی کره جنوبی و موسسه رده بندی برای مقابله با خطرات زیست محیطی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



گروه صنایع سنگین هیوندای و موسسه رده بندی کشتی های کره جنوبی، همکاری مشترکی برای بررسی چالش های زیست محیطی حمل و نقل دریایی آغاز کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی به نقل از مریتایم نتوورک، در یک گام جدید برای تقویت موقعیت صنعت کشتی سازی کره جنوبی، موسسه رده بندی کشتی کره و گروه صنایع سنگین هیوندای، همکاری مشترک استراتژیک خود برای حل چالش های آتی مقررات زیست محیطی حمل و نقل دریایی را اعلام کردند.

بزرگترین کشتی ساز کره موافقت کرد که با موسسه رده بندی کره جنوبی همکاری کرده تا از فناوری و منابع انسانی موجود برای واکنش فعالانه به مقررات بین المللی زیست محیطی و کمک به رشد پایدار و از بین بردن آلاینده های کربنی در صنعت حمل و نقل و کشتی سازی استفاده کنند.

این دو سازمان همکاری مشترک در زمینه رفع چالش هایی مانند شاخص بهره وری انرژی و شدت انتشار کربن را در دستور کار دارند. برنامه های مطالعاتی این همکاری مشترک شامل تحقیق در زمینه شناسایی هویت و یک راه حل بهینه برای بهبود عملکرد شرکت های حمل و نقل در شاخص بهره وری انرژی است.

علاوه بر این، تلاش برای کشف و توسعه سوخت های غیرکربنی جدید و جایگزین مانند آمونیاک و هیدروژن با پروژه های توسعه مشترک برای تغییر و بهبود پیشرانه کشتی ها در دستور کار این دو مجموعه خواهد بود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رونمایی مدیر روابط عمومی شستا از سند تحول این بخش

ی اردیبهشت 5 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه پس از حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این وزارت‌خانه دوران تازه‌ای از شفافیت با مدار رسانه‌ای ایجاد شد و شستا با مدیریت محمد رضوانی‌فر تجربه‌ای توام با تحول را شاهد بوده است. به گزارش مرین‌پرس به نقل از شبکه اطلاع رسانی […]

همچنین بخوانید: