توزیع بیش از 700 بسته معیشتی در شهرستان سیرجان

زمان مطالعه: 1 دقیقه

با همت کارکنان نیروی دریایی ارتش؛

توزیع بیش از 700 بسته معیشتی در شهرستان سیرجان


رزمایش مواسات و همدلی مومنانه با اهدای 700 بسته اقلام معیشتی-بهداشتی با همت کارکنان مرکز فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش در بین خانواده های نیازمند کمیته امداد و بهزیستی شهرستان سیرجان توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش؛ امیر دریادار دوم علیرضا محمدی فرمانده آماد و پشتیبانی نداجا، گفت: همزمان با ماه میهمانی خدا و ولادت امام حسن (ع) بسته های کمک معیشتی به تعداد 700 بسته شامل اقلام معیشتی و بهداشتی  در بین خانواده های نیازمند کمیته امداد و بهزیستی شهرستان سیرجان توزیع شد.

دریاداردوم محمدی با اشاره به پیشتاز بودن نیروی دریایی ارتش در امور خداپسندانه تصریح کرد: امروزه بر اثر ویروس منحوس کرونا جمع بسیاری از مردم از مشاغل خود بازمانده اند و مجبور به ماندن در خانه و تعطیلی کار خود شده اند، در اینچنین شرایطی لازم استبه کمک افرادی که از نظر معیشتی دچار تنگنا رفته و در حد توان کمک کنیم.

وی گفت: لازم است در ایام ماه مبارک رمضان که مصادف با بحران کرونا شده است برای کمک به نیازمندان برنامه ریزی های لازم را انجام دهیم و به طریق مختلفی که می توانیم دست مردمی که در این شرایط تحت فشار اقتصادی قرار گرفته اند را گرفته و به آنان کمک کنیم.

فرمانده آماد و پشتیبانی نداجا ضمن تقدیر و تشکر از اعضای ستاد رزمایش کمک مومنانه و دیگر دست اندرکاران و خیرین، اظهار امیدواری کرد که این کمک‌ها با بهره از سیره عملی حضرت علی(ع) در یاری محرومین همچنان ادامه یافته و شاهد کمک‌های مومنانه به افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا باشیم.



منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آماده باش بنادر هند برای تخلیۀ اکسیژن وارداتی

ش اردیبهشت 11 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش گروه بین‌الملل مرین‌پرس، بر اساس اخبار و گزارش‌های منتشر شده در حالی‌که بیماران کرونایی با کمبود اکسیژن مواجه هستند دولت هند اعلام کرد تمامی بنادر به منظور تخلیه اکسیژن‌های خریداری شده به طور 24 ساعته و بی‌وقفه فعالیت کنند، در این ارتباط تمامی هزینه‌ها‌ی […]

همچنین بخوانید: