سامانه جامع دریانوردان چابهار راه اندازی شد/ حذف مراجعات حضوری با ارائه خدمات الکترونیکی به دریانوردان

زمان مطالعه: 1 دقیقه



سامانه جامع دریانوردان چابهار به منظور ارائه خدمات الکترونیکی، حذف مراجعه حضوری، تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به دریانوردان راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، بهروز آقایی؛مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب، گفت: هر دریانورد بندر چابهار می تواند از طریق آدرس اینترنتی https://sp.pmo.ir نسبت به ارسال درخواست اسناد اقدام کرده و با شرط فراهم کردن کلیه شرایط احراز، گواهینامه های مهارت و شایستگی خود را در کمتر از سه روز کاری و شناسنامه دریانوردی را دو روز بعد از صدور مجوز نهاد گذرنامه ریاست جمهوری از طریق پست دریافت کند.

وی خاطرنشان کرد: جهت سهولت و سرعت بیشتر در ارسال و دریافت اسناد دریانوردان، تفاهم نامه ای فی مابین سازمان بنادر و دریانوردی با شرکت ملی پست منعقد شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سامانه اینترنتی اعلام شده کاملا دریانورد محور بوده و نیازی به مرجع واسطی برای صدور اسناد نیست.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تشریح طرح و مدل تأمین تجهیزات تخلیه و بارگیری در بنادر کشور/ تدوین دستورالعمل جامع حمل و جابجایی کالاهای خطرناک/ ارزیابی و رتبه بندی شرکت های کارگزاری دریایی و بندری

ش اردیبهشت 11 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در راستای افزایش بهره وری از ظرفیت تجهیزات بندری ملکی کم‌کارکرد در سایر بنادر متقاضی استفاده خواهد شد. روانبخش بهزادیان در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، درباره طرح و […]
تشریح، تأمین تجهیزات تخلیه و بارگیری، بنادر کشور، طرح و مدل

همچنین بخوانید: