خط کشتیرانی فرانسه ساخت ۲۲ کشتی کانتینری را به چین سفارش داد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

خط کشتیرانی فرانسه ساخت ۲۲ کشتی کانتینری را به چین سفارش داد

 

به گزارش گروه بین‌الملل مرین‌پرس، از این ۲۲ کشتی کانتینری، ۱۲ کشتی مجهز به سوخت LNG، پنج فروند کشتی دو‌گانه سوز و بقیه مجهز به اسکرابر هستند.

این گزارش حاکی است هیچ کدام از طرفین به میزان هزینۀ ساخت کشتی اشاره‌ای نکردند، اما چین اعلام کرده است برای ساخت کشتی‌ها از موتور‌های نسل جدید و فنّاوری‌های نوین استفاده خواهد کرد و قرار است تعدادی از کشتی‌ها در سال ۲۰۲۳ و بقیه در سال ۲۰۲۴ تحویل داده شود.

یکی از مدیران خط کشتیرانی CMA CGM فرانسه با اشاره به اینکه با افزوده شدن این تعداد کشتی ۱۰ درصد به ظرفیت کانتینری فعلی ناوگان  (۲.۷ میلیون TEU)، افزوده خواهد شد، اظهارداشت: این تصمیم در پی بهبود اقتصادی چین و آماده شدن کارخانجات آن کشور برای ساخت اتخاذ شد و درصدد هستیم با افزایش ظرفیت با  خطوط کشتیرانی Hapag-Lloyd, MSC, ONE, و مرسک رقابت کنیم.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازگشت شرکت های حمل و نقل دریایی به ایران پس از احیای برجام/ پیش بینی افزایش حمل و نقل دریایی/ سازمان بنادر به صنایع فعال در پسکرانه بنادر کمک کند

ی اردیبهشت 12 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه عضو اتاق بازرگانی ایران پیش بینی کرد: اکثر شرکت های کشتیرانی و سرمایه گذاران خارجی با احیای برجام به بنادر ایران باز می گردند و این موضوع باعث رشد صنعت حمل و نقل دریایی کشور خواهد شد. محمدحسین طباطبایی درباره اینکه برجام چه […]
تأمین تجهیزات، بازگشت، شرکت های حمل و نقل دریایی، احیای برجام

همچنین بخوانید: