موضوعات: سیاسی نظامی

تهدیدات دشمنان با گسترش دانش و آگاهی دفع می شود

زمان مطالعه: 3 دقیقه

رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش؛

تهدیدات دشمنان با گسترش دانش و آگاهی دفع می شود


حجت الاسلام والمسلمین محمد مظفری نژاد  با تاکید بر اینکه حربه های دشمنان با گسترش دانش و آگاهی دفع می شود، گفت: جامعه ای که به دنبال مطالعه و دانش برود هیچگاه فریب دشمنان و معاندان را نخواهد خورد.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین محمد مظفری نژاد رییس اداره عقیدتی سیاسی نداجا در ارتباط تصویری(وبینار)  با مربیان و اساتید مناطق و پایگاهای این نیرو که به مناسبت گرامیداشت روز معلم انجام شد، با اشاره به اینکه جامعه ای که به رهنمودهای ولی فقیه گوش بسپارد و به دنبال مطالعه و دانش برود هیچگاه فریب دشمنان و معاندان را نخواهد خورد، خاطر نشان کرد: تهدیدات دشمنان با گسترش دانش و آگاهی دفع خواهد شد.

حجت الاسلام  مظفری نژاد با اشاره به نزول  قرآن کریم در شب قدر، تاکید کرد: از اهمیت شب قدر ذکر این موضوع کافیست که خداوند در قرآن کریم می فرماید: إِنَّا أَنْزَلْنَاهُ فِي لَيْلَةِ الْقَدْرِ یعنی ما قرآن را در شب قدر بر پیامبر نازل کردیم به همین خاطر این شب از ارزشمندترین شب هاست و  ثواب عبادت در این شب برابر با هزاران شب است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش توبه را در این ایام مهم بر شمرد و گفت: عبادات ما در شب های قدر به امضای امام زمان (عج) می رسد و در این ایام توبه مورد قبول درگاه خداوند قرار می گیرد پس این فرصت توبه و بازگشت را مغتنم شمارده و تقدیر و عاقبت خودمان را با مسیر الهی پیوند بدهیم.

وی با اشاره به ترفند های دشمنان اسلام برای نفوذ به افکار اذهان مردم، تصریح کرد: دشمن برای تسلط بر انسان از سه راه ایجاد ترس، جهل و فریب وارد می شود و جامعه جاهل بوسیله فریب دشمنان مورد تسلط  قرار می گیرد اما جامعه ای به دنبال مطالعه و دانش برود هیچگاه فریب دشمنان و معاندان را نخواهد خورد.

حجت الاسلام مظفری نژاد ضمن تقدیر و تشکر از مجاهدان دانش کشور معلمان و مربیان، گفت: کشوری که به فکر پیشرفت و ارتقا است باید دانش را در سطح خود گسترش دهد و این امر اتفاق نخواهد افتاد مگر با معلمان و مربیانی که در راه زدودن جهل و نادانی پا به عرصه آموختن می گذارند، به همین جهت است که امام خمینی (ره) فرمودند که معلمی شغل انبیاست چراکه معلم مانند امانت‌داری‌ست که انسان در امانت اوست.

وی گفت: معلم برای موفقیت در امور محوله ضمن داشتن اخلاق، لازم است نسبت به علم آموزان دلسوز باشد و به آنچه به زبان می آورد عمل نیز بکند تا آموزش او تاثیر مثبتی بر علم آموزان بگذارد چراکه درخت علم و دانش اگر میوه عمل ندهد بی ثمر است.

 امام علی (ع) در اینباره می فرماید: یعنی دانش اندک همراه با عمل بهتر از علم بسیار اما بدون عمل است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا با اشاره به نقش دشمنان در کمرنگ کردن انتخابات گفت: بر معلمان و مربیان لازم است تا آگاهی های لازم در خصوص شرکت انتخابات ریاست جمهوری را به جامعه ابلاغ کرده و نقش مهم خود را با روشنگری در خصوص انتخاب شخص اصلح ایفا نمایند.



منبع

مدیر سایت