تشدید کنترل مرز‌های دریایی خوزستان برای مقابله با شیوع کرونا

زمان مطالعه: 1 دقیقه

تشدید کنترل مرز‌های دریایی خوزستان برای مقابله با شیوع کرونا

سردار لطفعلی پاکباز در گفتگو خبرنگار مرین‌پرس افزود: ماموران دریابانی با هماهنگی بین بخشی همه ترددها در مناطق دریایی و بندری را تحت کنترل دارند و هر روزنه‌ای که احتمال داده می شود در شیوع ویروس کرونا تاثیر گذار است مسدود می کنند.

وی گفت: بر اساس بازرسی‌های میدانی انجام‌ شده از مرزهای دریایی، میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی قابل قبول است ولی دقت‌ها و کنترل‌ها همچنان بالاست.

فرمانده مرزبانی و دریابانی با اشاره به اینکه در مرزهای دریایی  خوزستان تنها کار تجاری انجام می‌شود و تردد مسافران به هر نحو جلوگیری می شود افزود: فعالیت بنادر استان طبق برنامه ادامه دارد و خللی در روند تخلیه و بارگیری کالا بوجود نیامده است.

وی اظهار کرد: همه محدودیت‌های کرونایی در مناطق و مرزهای دریایی خوزستان بر اساس ابلاغ و تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا به قوت خود باقی است.

سردار پاکباز افزود: بخش مسافری مرزهای دریایی و زمینی خوزستان از اسفند ماه سال گذشته تاکنون مسدود است.

وی با اشاره به تمهیدات اندیشیده‌ شده برای پیشگیری از ورود کرونای هندی از طریق مرزهای دریایی گفت: در مرزهای دریایی خوزستان تنها کار تجاری انجام می‌شود

پایانه مسافری دریایی خلیج فارس خرمشهر همچنان بسته است و تردد مسافران در این پایانه از بهمن ماه سال گذشته متوقف شده است.

بنا به گفتۀ عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان، عملیات تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در بنادر خوزستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه دارد.

 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

راه اندازی اولین کشتی رورو سبز هوشمند در اسپانیا

چ اردیبهشت 15 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه   به گزارش گروه بین‌الملل مرین‌پرس، کشتی رورو Balearia که ساخت آن از سال ۲۰۱۸ آغاز شده بود تحویل ناوگان مسافری اسپانیا شد. این کشتی گنجایش ۱۲۰۰ مسافر و ۴۵۰ وسیله نقلیه را دارد. بر اساس این گزارش هزینۀ ساخت این کشتی رورو ۱۰۰ میلیون دلار […]

همچنین بخوانید: