تناژ تخلیه و بارگیری سه میلیون و ششصد هزار تنی بندر بوشهر در سال ۱۳۹۹

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرین‌پرس/بوشهر معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، عملکرد بندر بوشهر در سال ۱۳۹۹ سه میلیون و ششصد هزار تن از نظر تناژی و ۳۷۰۰۰ تی ای یو در بخش کانتینری بوده است.

رئیس ناحیه جنوب غرب شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا با اشاره به نقش والای سرمایه انسانی در شرکت و توجه ویژه به پرسنل و کارگران از تلاش‌های کلیه کارکنان شرکت تقدیر کرد.

سعید جعفری اظهار امیدواری کرد: ان شالله در سال پیش رو نیز همانند سالیان گذشته شاهد موفقیت‌های چشمگیر شرکت سینا در بنادر کشور باشیم.

در ادامه این آیین محمد شکیبی نسب، معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، از هیئت مدیره شرکت خدمات دریایی و بندری سینا بابت توجه و نگاه ویژه به پرسنل شرکت تقدیر کرد.

وی با ذکر این نکته که عملکرد بندر بوشهر در سال ۱۳۹۹ سه میلیون و ششصد هزار تن از نظر تناژی و ۳۷۰۰۰ تی ای یو در بخش کانتینری بوده است، خدمات رسانی صورت گرفته خوب به کشتیرانی ها و تجار را مدیون تلاش‌های کارگران شرکت سینا دانسته و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

تجلیل از کارگران نمونه شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا شعبه بوشهر

گفتنی است در پایان این مراسم که در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی در اسکله کانتینری بندر بوشهر انجام شد، از ۹ نفر از کارکنان نمونه شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا با اهداء لوح تقدیر و پاداش نقدی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مردی که به تنهایی در یک جزیره ساکن است!

چ اردیبهشت 15 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس، یک مرد عزلت گرای ایتالیایی مدت ۳۱ سال است که به تنهایی در یک جزیره در این کشور زندگی می‌کند. از سال ۱۹۸۹ «مائورو موراندی» پس از دست کشیدن از شغل معلمی در جزیره بودلی ساکن شده است. چهار سال پیش که دولت […]

همچنین بخوانید: