موضوعات: سرخط خبرها

تناژ تخلیه و بارگیری سه میلیون و ۶۰۰ هزار تنی بندر بوشهر در سال ۱۳۹۹

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرین‌پرس/بوشهر معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، عملکرد بندر بوشهر در سال ۱۳۹۹ سه میلیون و ششصد هزار تن از نظر تناژی و ۳۷۰۰۰ تی ای یو در بخش کانتینری بوده است.

رئیس ناحیه جنوب غرب شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا با اشاره به نقش والای سرمایه انسانی در شرکت و توجه ویژه به پرسنل و کارگران از تلاش‌های کلیه کارکنان شرکت تقدیر کرد.

سعید جعفری اظهار امیدواری کرد: ان شالله در سال پیش رو نیز همانند سالیان گذشته شاهد موفقیت‌های چشمگیر شرکت سینا در بنادر کشور باشیم.

در ادامه این آیین محمد شکیبی نسب، معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، از هیئت مدیره شرکت خدمات دریایی و بندری سینا بابت توجه و نگاه ویژه به پرسنل شرکت تقدیر کرد.

وی با ذکر این نکته که عملکرد بندر بوشهر در سال ۱۳۹۹ سه میلیون و ششصد هزار تن از نظر تناژی و ۳۷۰۰۰ تی ای یو در بخش کانتینری بوده است، خدمات رسانی صورت گرفته خوب به کشتیرانی ها و تجار را مدیون تلاش‌های کارگران شرکت سینا دانسته و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

تجلیل از کارگران نمونه شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا شعبه بوشهر

گفتنی است در پایان این مراسم که در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی در اسکله کانتینری بندر بوشهر انجام شد، از ۹ نفر از کارکنان نمونه شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا با اهداء لوح تقدیر و پاداش نقدی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

منبع

مدیر سایت

انتشار
منتشر شده توسط:
مدیر سایت