آغاز عملیات اجرای سه پروژه توسعه ای در بندر تجاری فریدونکنار

زمان مطالعه: 1 دقیقه



عملیات اجرایی ۳ پروژه توسعه ای و عمرانی در بندر فریدونکنار که شامل ساختمان گمرک، دستگاه مکنده غلات و ایجاد ۱۲ سوله است. آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، ساختمان گمرک بندر فریدونکنار  به ارزش ۷۵ میلیاردر یال و یک دستگاه مکنده غلات ۳۵۰ تنی به ارزش ۱.۵ میلیون یورو مورد بهره برداری قرار گرفت و همچنین  عملیات اجرایی ۱۲ سوله به ارزش ۳۵۰ میلیارد ریال آغاز شد.

احمد حسین زادگان؛ استاندار مازندران با بیان این که اقتصاد دریامحور مهمترین اولویت استان است بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های بنادر برای رونق فعالیت های اقتصادی تاکید کرد.

حسین زادگان، تسریع در ساخت پایانه صادراتی شیلاتی، برندسازی، دیپلماسی اقتصادی و حمایت‌های قانونی را امری مهم دانست و گفت: باید زیرساخت‌ها و بسترها را برای توسعه فراهم کنیم.

استاندار مازندران با عنوان اینکه باید پای خود را به دریا برسانیم، گفت: تاکنون ۸۷.۵ درصد سواحل استان آزادسازی شد و ۱۳۳ نقطه برای ایجاد اسکله‌های تفریحی شناسایی شده است.

استاندار مازندران با عنوان اینکه ظرفیت ذخیره غلات در فریدونکنار با سرمایه گذاری بخش خصوصی رشد می‌یابد، افزود: ۶۰ هزار تن به ظرفیت ذخیره سازی انبار غلات افزوده می‌شود و در مجموع ۹۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری در این بخش صورت گرفته است.

رفع موانع فعالان اقتصادی

همچنین علی‌اصغر باقرزاده؛ نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس در حاشیه این مراسم، گفت: استقرار ادارات از جمله گمرک در بندر می‌تواند سبب رفع موانع و سرعت بخشیدن به امور  فعالان اقتصادی شود.

حجت الاسلام جلالی؛ امام جمعه فریدونکنار نیز داشتن تقوای اقتصادی، فرهنگی و عبادی را در حوزه‌های مختلف امری مهم و ضروری دانست و خواستار رفع مشکلات فرآرپی بندر فریدونکنار شد و گفت: رونق بندر در توسعه کشور و اشتغال و اقتصاد منطقه تأثیر بسزایی دارد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۱۸شناور هنگام صید ترال در آب‌های ساحلی خوزستان توقیف شدند

پ اردیبهشت 16 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه فتح اله ابوعلی روز پنجشنبه در گفت‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این شناورهای صیادی در مناطق دریایی خورموسی ، بوسیف ، بحرکان و سریم در حال صید غیرقانونی آبزیان دریایی بودند که ماموران گشت دریایی شیلات خوزستان با ورود به این پهنه‌های دریایی از فعالیت زیانبار […]

همچنین بخوانید: