تشدید تدابیر کرونایی در بنادر هندیجان

زمان مطالعه: 1 دقیقه

تشدید تدابیر کرونایی در بنادر هندیجان

به گزارش مرین‌پرس، علی بویری اظهار داشت: برای مقابله با ورود کرونا از مسیر تجارت دریایی، در سواحل و بنادر شهرستان هندیجان تدابیر شدید کرونایی اتخاذ شده است.

وی افزود: در هندیجان دو بندر تجاری وجود دارد و برای مقابله کرونا در این بنادر افراد و ملوانان قبل از ورود تست کرونا دارد و کسانی که تست کرونا منفی دارند، حق ورود خواهند داشت.

فرماندار شهرستان هندیجان گفت: یکی از مبادی ورودی دریایی به استان خوزستان از مسیر استان بوشهر، ایستگاه بازرسی امامزاده عبداله است که با همکاری وزارت بهداشت در این مسیر تدابیر مناسبی بهداشتی اتخاذ شده است.

وی افزود: بسیاری از ملوانانی که وارد استان خوزستان می شوند با کشورهای خلیج فارس ارتباط دارند و برای همین منظور و برای مقابله با کرونا به طور مستر افراد پایش می شود.

شهرستان هندیجان یکی از شهرهای ساحلی و بندری استان خوزستان است که دارای دو بندر مهم تجاری است. این شهر از نظر وضعیت کرونایی در وضع زرد قرار دارد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش سازمان‌های مردم نهاد دربارۀ آلوده بودن آب شستشوی اسکرابر

ج اردیبهشت 17 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه   به گزارش گروه بین‌الملل مرین‌پرس، گزارش‌های جدید منتشر شده نشان می‌دهد تخلیۀ آب شستشوی اسکرابر به محیط زیست دریایی و جانوران آسیب وارد می‌کند. سازمان ICCT (International Council on Clean Transportation) در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد: پساب تخلیه شدۀ شستشوی اسکرابر اثرات زیانباری بر […]

همچنین بخوانید: