نجات یک فروند قایق صیادی در آبراه اروند با تلاش نیروهای امداد و نجات بندر و دریانوردی خرمشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه



یک فروند قایق صیادی در آبراه اروند با تلاش نیروهای امداد و نجات بندر و دریانوردی خرمشهر از خطر غرق شدن نجات یافت.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، با اعلام مرکز فرعی تجسس و خرمشهر مبنی بر اضطرار و خطر غرق شدن یک فروند قایق صیادی ایرانی در آبراه اروند، تیم‌های عملیاتی امداد و نجات بندر خرمشهر به موقعیت اعزام و پس از تجسس و یافتن قایق مضطر اقدام به نجات آن کردند. 

این عملیات که قریب به ۳ ساعت به طول انجامید، توسط شناورهای ناجی و یک یدک کش به همراه کارشناسان امداد و نجات دریایی بندر خرمشهر انجام شد. 

مطابق گزارش فرمانده در صحنه، این عملیات قایق مذکور که به علت نقص در موتور رانش عملا هیچگونه قدرت مانوری نداشت، پس از مهار نسبت به جابجایی آن به محلی ایمن اقدام شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازگشت شرکت هاى کشتیرانى و خطوط دریایی خارجی به حمل و نقل دریایى ایران پس از احیاى برجام قطعی است/ صنعت دریایی و دریانوردان آماده دوران پساتحریم‌ باشند/ آسیب های جدی به حوزه دریایى و بندرى به دلیل تحریم ها وارد شد

ج اردیبهشت 17 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه دبیر انجمن صنفی دریانوردان با اشاره به اینکه پس از احیاى برجام؛ بازگشت شرکت هاى کشتیرانى و خطوط دریایی خارجی به حوزه حمل و نقل دریایى ایران قطعی است، گفت: ضرورت دارد، صنعت دریایی و دریانوردان آماده دوران پسا تحریم‌ باشند. سامان رضایی […]
سامان رضایی، دبیر انجمن صنفی دریانوردان، شرکت هاى کشتیرانى، حمل و نقل دریایى

همچنین بخوانید: