جزییات «تست سریع کرونا» در قطب مسافری دریایی کشور اعلام شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مسئول هماهنگی مقابله با کرونا در سازمان بنادر و دریانوردی از انجام تست سریع کرونا در پایانه مسافری دریایی شهیدحقانی به عنوان قطب مسافری دریایی کشور خبر داد و گفت: این اقدام در راستای مقابله با شیوع کووید19 در دستور کار سازمان بنادر قرار گرفته است.

چنگیز جوادپور در گفت و گو با پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، با اشاره به انجام تست سریع کرونا در پایانه مسافری دریایی شهیدحقانی، اظهار داشت: در صورتی که مسافران نتیجه تست پی سی ار خود را که مدت اعتبار آن 24 ساعت است، همراه نداشته باشند باید تست سریع کرونا بدهند که با قیمت 150 هزار تومان در پایانه مسافری انجام می شود.

وی ادامه داد: در صورت مثبت بودن نتیجه تست مسافران، امکان سوار شدن به شناور وجود ندارد و اینگونه از انتقال و شیوع ویروس کرونا تا حد امکان جلوگیری به عمل می آید چرا که افراد مبتلا ناقل هستند و نباید با سایر مسافران در یک مکان قرار داشته باشند.

مسئول هماهنگی مقابله با کرونا در سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه عمده سفرهای دریایی در کشور، از مسیر بندر حقانی انجام می شود، گفت: در نوروز 99، سفرهای دریایی لغو شد اما در نوروز سال جاری این اتفاق رخ نداد و رعایت پروتکل های بهداشتی با کنترل سختگیرانه در دستورکار قرار گرفت تا مردم بتوانند سفرهای دریایی خود را که جدا از بحث گردشگری دریایی است، انجام دهند.

وی افزود: با توجه به اینکه امکان نگهداری مسافران به مدت 24 ساعت به منظور مشخص شدن جواب تست پی سی آر وجود ندارد، با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام تست سریع  به منظور مشخص شدن نتیجه یک ساعته تست کرونا در دستورکار قرار گرفته است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

امضای قرارداد 384 میلیاردی بخش خصوصی در بندرامیرآباد/ کارخانه تولید خوراک آماده دام و طیور در بندر امیرآباد احداث می شود

د اردیبهشت 20 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه اولین قرارداد سرمایه گذاری بخش خصوصی در سال جدید به ارزش 384 میلیارد ریال در زمینه احداث کارخانه تولید خوراک آماده دام و طیور در بندرامیرآباد به امضاء رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی،  مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد […]
قرارداد سرمایه گذاری، بخش خصوصی، بندرامیرآباد، محمدعلی اصل سعیدی پور

همچنین بخوانید: