ترمز کرونا در شهر‌های ساحلی خوزستان کشیده شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

ترمز کرونا در شهر‌های ساحلی خوزستان کشیده شد

به گزارش خبرنگار مرین‌پرس‌، قاسم سلیمانی دشتکی در ستاد استانی کرونا افزود: شهرهای ساحلی و بندری خوزستان هم اکنون در وضعیت شکننده نارنجی قرار دارند.

وی گفت: با این حال هنوز خطر بازگشت وضعیت قرمز کرونایی در شهرهای ساحلی خوزستان در صورت ساده انگاری مردم و رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی وجود دارد.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان گفت: راه‌های ارتباطی شهرهای ساحلی خوزستان با استان بوشهر به منظور پشگیری از شیوع ویروس کرونا به شدت کنترل می‌شود.

سلیمانی دشتکی در ادامه با اشاره به تداوم ممنوعیت تردد در نوار ساحلی خوزستان از مسافران و گردشگران خواست به شهرهای ساحلی خوزستان سفر نکنند.

وی گفت: هیچ شناور و قایق گردشگری در شهرهای ساحلی و آبراهی خوزستان حق تردد ندارند و در صورت مشاهده با خاطیان برخورد خواهد شد.

استاندار خوزستان از ساکنان شهرهای ساحلی خوزستان خواست با دوری از تجمعات و تردد در ایام تعطیلات عید فطر اجازه جولان بیشتر به ویروس کرونا را ندهند.

با وجود مخاطرات جدی ناشی از شیوع ویروس کرونا‌، فعالیت بنادر خوزستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و گندزدایی محوطه‌های بندری و باراندازها ادامه دارد.

تردد مسافران و گردشگران خارجی در مرزهای دریایی خوزستان به طور کامل متوقف شده و پایانه دریایی مسافری خلیج فارس خرمشهر نیز پلمب شده است.

 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تست سریع کرونا سفرهای دریایی را احیاء می‌کند؟

س اردیبهشت 21 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس در شرایطی که به گفته مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی در سال‌ گذشته و دوران شیوع ویروس کرونا سفرهای دریایی خارجی و داخلی تقریبا تعطیل شده است، دیروز خبری مبنی بر انجام تست سریع کرونا در بندر شهید حقانی منتشر شد که باید دید با […]

همچنین بخوانید: