ارزیابی وضعیت پیشرفت تکالیف و برنامه‌های کلان حوزه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر در سال۱۴۰۰/ هدف، نهایی رسیدن به وحدت رویه و روند اجرایی یکسان در کل کشور است

زمان مطالعه: 1 دقیقه



نشست ارزیابی وضعیت پیشرفت برنامه‌ها، اهداف تکالیف حوزه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی، به صورت ویدئو کنفراس و با حضور عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سید سعید سید علایی در نشست ارزیابی وضعیت پیشرفت برنامه‌ها، اهداف و تکالیف حوزه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی، تاکید کرد: در نشست آنلاین با معاونان برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت و منابع، به دنبال بررسی و حل چالش و مشکلات بنادر و ستاد در حوزه‌های مختلف هستیم.

عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر اینکه هدف نهایی از  جلسات هماهنگی، رسیدن به وحدت رویه و روند اجرایی یکسان در کل کشور است، خاطر نشان کرد: سیاست‌ها، انتظارات و دیدگاه‌های مدیران کل ستادی در حوزه‌های مطالعات راهبردی، برنامه‌ریزی، بودجه، تحول اداری، امور مالی و توسعه منابع انسانی و پشتیبانی در جلسات فصلی مطرح و به بحث گذاشته‌ می‌شود.

به گفته سیدعلایی، تکالیف، برنامه‌های استراتژیک و اهداف کلان برنامه‌های سازمان بنادر در سال۱۴۰۰، مطابق با نظام‌نامه اداری مشخص شده و پس از تصویب در شورای راهبری، به استان‌ها و بنادر شمال و جنوب کشور ابلاغ شده است و در این نشست و نشست‌های آتی، روند اجرایی آن‌ها با دقت، مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

بر اساس این گزارش، همچنین غلامحسین صفاییان؛ مدیر‌کل توسعه منابع انسانی وپشتیبانی، محمدحسین؛ علامه مدیرکل دفتر مطالعات راهبردی، برنامه، بودجه و تحول اداری و لقمان پارسی‌نیا؛ مدیر کل امور مالی، مهم‌ترین موضوعات و دغدغه‌های مدیریتی، بودجه‌ریزی، منابع انسانی و مالی را مطرح کردند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تامین تجهیزات ایمنی دریانوردی توسط شرکت‌های دانش‌بنیان

س اردیبهشت 21 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس  معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به چهار پروژه تولید بار اول تجهیزات فناورانه توسط شرکت‌های دانش‌بنیان اظهار داشت: ارزش این پروژه‌ها ۲۰ میلیارد تومان است و انتظار داریم این پروژه‌ها تا پایان سال تکمیل شده و به بهره‌برداری برسند. به گزارش مرین‌پرس به […]

همچنین بخوانید: