اجرای ۱۶ طرح پژوهشی در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه

اجرای ۱۶ طرح پژوهشی در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر

 

دکتر منصور زراء‌نژاد در گفتگو با خبرنگار مرین‌پرس افزود:همچنین ۲۳۷ مقاله پژوهشی در این دانشگاه منتشر شد که از این بین، ۹۷ مقاله در مجلات بین‌المللی، ۸۶ مقاله در مجلات ISC و ۵۴ مقاله نیز در همایش‌های داخلی و خارجی به انتشار درآمده است.

وی گفت:همچنین سه طرح پژوهشی دانش‌بنیان در دانشگاه اجرا شد و تعداد ۴۰ کارگاه آموزشی پژوهشی در دانشگاه برگزار شد و در نهایت این دانشگاه مجری یک کنفرانس ملی هم بود.

رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با بیان اینکه در سال ۹۹ شاهد برگزاری برنامه‌های ملی نظیر نمایشگاه ملی جهش تولید دانشجویی با مشارکت ۶۷ دانشگاه بودیم که دانشگاه ما به عنوان یکی از ۱۰ دانشگاه منتحب کشور در بازارچه تولیدات دانشجویی انتخاب شد ادامه داد: دانشگاه در سی‌وپنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور رتبه دوم را به دست آورد، رتبه برگزیده در هشتمین جشنواره ملی رویش، رتبه اول در جشنواره فرهنگی ادبی دانشگاهیان کل کشور در بخش فیلم کوتاه نیز از دیگر رتبه‌های کسب شده هستند.

وی با اشاره به آخرین دستاورد‌های دانشگاه از سال‌های گذشته اظهارداشت: در بخش آموزشی، در مجموع ۲ هزار و ۵۳۰ دانشجو در مقاطع مختلف در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد ۲ هزار و هشت دانشجو در مقطع کارشناسی، ۴۳۶ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و ۸۶ دانشجو نیز در مقطع دکتری و در ۴۱ رشته تحصیل می‌کنند.

دانشگاه علومو فنون دریایی خرمشهر در سال ۱۳۸۲ پس از انتزاع از دانشگاه شهید چمران اهواز از دانشکده علوم دریایی و به دانشگاه علوم و فنون دریایی ارتقا یافت.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

احداث سیلو و کشتی‌سازی توسط بخش خصوصی در بندرانزلی

ی اردیبهشت 26 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان گفت: افزایش نرم های تخلیه و بارگیری، افزایش ترافیک، ترانزیت و صادرات کالا در دستور کار سال جاری قرار دارد. به گزارش مرین‌پرس، حمیدرضا آبایی در رابطه با مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های حوزه بندری و دریایی گیلان در سال ۱۴۰۰، […]

همچنین بخوانید: