عملکرد درخشان واحد ارتباطات در تبیین اهمیت تجارت دریایی کشور/ اطلاع‌رسانی هماهنگ و یکپارچه در بنادر کشور

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان بنادر و دریانوردی با پیشران خواندن این سازمان در حوزه اخبار، اطلاع رسانی و تولید محتوا، گفت: با وجود برخی کاستی‌های ذاتی در فرآیند اطلاع‌رسانی، حوزه ارتباطی و رسانه‌ای سازمان بنادر در تبیین اهمیت تجارت دریایی بسیار درخشان عمل کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، وحید رحمتی در مراسم روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، اظهار داشت: با تدوین سند ۵ ساله حوزه اطلاع‌رسانی در دوره اخیر و تصویب آن در هیأت عامل سازمان بنادر، هم‌اکنون عملکرد حوزه ارتباطات این سازمان چه در ستاد و چه در بنادر، در بالاترین رتبه‌های کشور قرار دارد.

وی تاکید کرد: امروز و با حمایت همه‌جانبه مدیریت عالی سازمان و همچنین سایر مدیران دلسوز؛ در جایگاهی‌ قرار گرفته‌ایم که رویدادهای سازمان بنادر و دریانوردی در صدا و سیما، بالاترین پوشش خبری را دارد.

وی با اشاره به شروع به کار باکس رادیویی برنامه فانوس دریایی، یادآورشد: مجموع فعالیت‌های خبری و اطلاع‌رسانی این سازمان در رسانه‌های دیداری و شنیداری، شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های مکتوب در معرفی زوایای مختلف کارکردهای اقتصاد حمل و نقل دریایی، بی‌سابقه است.

وی تعامل مناسب روابط عمومی این سازمان با رسانه ملی، خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی را مثال‌زدنی و قابل توجه برشمرد و گفت: بازنشر مصاحبه‌ها و گفت‌وگوهای حوزه خبری سازمان بنادر با نمایندگان مجلس، مدیران بخش خصوصی و ذی نفعان این سازمان، در خبرگزاری‌ها و سایت‌های متنوع اطلاع رسانی، بی‌نظیر و درخشان است.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان بنادر ابراز امیدواری کرد که با‌ تأمین تجهیزات و جذب نیروی‌ انسانی متخصص در تعداد محدودی از واحدهای روابط‌عمومی بنادر کشور، چرخه اطلاع‌یابی‌ و اطلاع رسانی به‌موقع و مؤثر در ستاد و بنادر بیش از گذشته یکپارچه و هماهنگ شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جابجایی ۴ فروند بویه در بندر شهید کلانتری چابهار/ اتخاذ تدابیر لازم برای ارتقای ایمنی شناورهای صیادی

س اردیبهشت 28 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه ۴ فروند بویه به منظور بالا بردن سطح ایمنی ترددهای دریایی در محدوده کانال دسترسی بندر شهید کلانتری جابجا شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سیدحسن ابراهیمی؛ معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان درباره جابجایی […]
جابجایی ، ۴ فروند بویه، بندر شهید کلانتری چابهار

همچنین بخوانید: