جابجایی ۴ فروند بویه در بندر شهید کلانتری چابهار/ اتخاذ تدابیر لازم برای ارتقای ایمنی شناورهای صیادی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



۴ فروند بویه به منظور بالا بردن سطح ایمنی ترددهای دریایی در محدوده کانال دسترسی بندر شهید کلانتری جابجا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سیدحسن ابراهیمی؛ معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان درباره جابجایی ۴ فروند بویه در کانال دسترسی بندر شهید کلانتری چابهار افزود: با تغییرات ایجادشده در بستر کانال، لازم بود تغییراتی در علائم کمک ناوبری این محدوده صورت گیرد که به این منظور اداره ایمنی و حفاظت دریایی بندر چابهار نسبت به استقرار دو فروند بویه جدید و جابجایی دو فروند دیگر از بویه های موجود اقدام کرد.

 

وی از طراحی و برنامه ریزی برای ارتقاء ایمنی دریانوردی در آبراه ها و کانال های دسترسی و تردد شناورهای صیادی در سال ۱۴۰۰ خبرداد و تصریح کرد: این اداره کل، نسبت به ایجاد کانال دسترسی مناسب و مجهز به علائم کمک ناوبری در بندر صیادی هفت تیر شهرستان چابهار اقدام کرد که روند اجرای عملیات لایروبی این کانال در حال برنامه ریزی است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آغاز به کار نخستین بانوی ملوان ایرانی در دریای خزر

س اردیبهشت 28 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس خانم کوثر صادقی منفرد به عنوان نخستین بانوی ملوان ایرانی در دریای خزر کار خود را آغاز کرد. به گزارش مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران با اعلام این مطلب افزود: ملوان کوثر صادقی منفرد، درس خوانده دانشگاه […]

همچنین بخوانید: