توقیف شناور باری حامل کالای قاچاق در بندر هندیجان

زمان مطالعه: 1 دقیقه

توقیف شناور باری حامل کالای قاچاق در بندر هندیجان

 

سردار لطفعلی پاکباز در گفتگو با خبرنگار مرین‌پرس افزود: ماموران دریابانی در هنگام گشت دریایی در آب‌های شمال غرب خلیج فارس، به یک فروند شناور باری که در حال عزیمت به بندر هندیجان بود مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی گفت: در جریان عملیات بازرسی از این شناور، تعدادی لوازم خانگی شامل کولر گازی، ظرفشویی، لباسشویی و تلویزیون فاقد مدارک و اسناد گمرکی کشف شد.

فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان در ادامه ارزش این محموله قاچاق را که در یکی از کشور‌های حوزه خلیج فارس بارگیری شده بود را ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این شناور برای تعیین تکلیف به یکی از پایگاه‌های دریابانی در سواحل خوزستان هدایت شد.

سردار پاکباز بر تداوم برخورد قانونی و پیشگیرانه با پدیده شوم قاچاق در مناطق ساحلی و بندری خوزستان و آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در شمال غرب خلیج فارس تاکید کرد.

در سال جاری دست کم ۱۱ محموله کالای قاچاق در مناطق ساحلی و آبراهی خوزستان کشف و ضبط شد.

استان خوزستان با ۵۰۰ کیلومتر ساحل همواره در معرض پدیده قاچاق کالا و سوخت بوده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ناوگان جهانی حمل و نقل دریایی کم‌کربن تشکیل می‌شود

چ اردیبهشت 29 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه   به گزارش گروه بین‌الملل مرین‌پرس؛ شرکت‌های بزرگ حمل ونقل به منظور دستیابی به کربن صفر درصد و تبدیل شناور‌های موجود به سوخت کم کربن، انتقال فنّاوری و رعایت مسائل زیست محیطی اتحادیه را تشکیل می‌دهند.  براساس این گزارش ارزیابی گزینه‌های تبدیل سوخت‌های فسیلی به کم […]

همچنین بخوانید: