ناکامی قاچاقچیان در حمل ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر به ساحل بندر کنگان

زمان مطالعه: 1 دقیقه

ناکامی قاچاقچیان در حمل ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر به ساحل بندر کنگان
به گزارش خبرنگار مرین‌پرس از بوشهر، سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد با اشاره به کشف محموله قاچاق مواد مخدر در خلیج فارس اظهار داشت: مأموران مرزبانی موفق شدند با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی یک فروند شناور باند حرفه‌ای توزیع مواد مخدر که حامل ۶۰۰ کیلوگرم تریاک بود در حوزه آب‌های کنگان، توقیف کنند.

 وی افزود: نیرو‌های دریابانی بندر کنگان در این عملیات از ورود این مواد به ساحل و کشور جلوگیری  کردند که در این راستا یک شناور که اقدام به حمل این مواد نموده بودند به همراه ۲۰۰ لیتر سوخت توقیف و یک نفر متهم نیز شناسایی شد.

 فرمانده مرزبانی استان بوشهر در ادامه بیان کرد: مردم ولایت‌مدار استان بوشهر که خود مرزبانان واقعی آب‌های خلیج فارس هستند با همکاری و تعامل خوب و سازنده با دریابانان این استان، همواره خواهان امنیت پایدار و برخورد با قاچاقچیان و مخلان نظم اقتصادی کشور هستند.

رضا‌یی‌نژاد ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان و همچنین مرزنشینان و دیگر نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی خاطرنشان کرد: کارکنان فرماندهی مرزبانی استان با تمام توان در مقابله با هرگونه ناامنی و قاچاق، برخورد قاطع خواهند کرد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کاهش ارتفاع موج در خزر

پ اردیبهشت 30 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس، محمد دادرس مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: دریای خزر امروز با ارتفاع موج ۱۰ تا ۶۰ سانتی متر و فردا با ارتفاع موج ۱۰ تا ۵۰ سانتی متر برای فعالیت‌های دریانوردی با احتیاط مناسب است. منبع

همچنین بخوانید: