قرنطینه یک فروند شناور سنتی در لنگرگاه بندر چابهار

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مرین‌پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، در پی تشدید دستور ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر لزوم کنترل های مرزی شرقی، کمیته مقابله با کرونا و پاس کشتی اداره کل بنادر و دریانوردی استان نسبت به افزایش کنترل خدمه کشتی‌های ورودی به بنادر استان اقدام نموده است.
بر این اساس و بنا به اعلام مرکز بهداشت شهرستان چابهار مبنی بر تست مثبت دو نفر خدمه شناور ورودی از پاکستان اقدامات اولیه کنترلی انجام و نسبت به قرنطینه آن اقدام صورت گرفت.
شناور مذکور با ۱۳ خدمه، از روز ۲۱ اردیبهشت ماه وارد لنگرگاه بندر چابهار شده که پس از اقدامات کنترلی و مثبت اعلام شدن تست دو نفر از آنها، تا تعیین تکلیف توسط مرکز بهداشت شهرستان چابهار بر اساس پروتکل های مصوب، اجازه ورود دریافت ننموده و مراحل قرنطینه را به مدت دو هفته طی خواهد کرد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

توضیحی درباره فعالیت کارگران هندی در بندر خرمشهر

ش خرداد 1 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در خصوص فعالیت کارگران هندی در بندر خرمشهر توضیحاتی ارائه داد. به گزارش مرین‌پرس به نقل از ایسنا، دکتر شکراله سلمان‌زاده در خصوص فعالیت کارگران هندی در بندر خرمشهر و آزمایش‌گیری و کنترل و پایش این کارگران اظهار کرد: این […]

همچنین بخوانید: