قرنطینه یک شناور سنتی پاکستان در لنگرگاه بندر چابهار/ افزایش اقدامات کنترلی برای کشتی های ورودی به بنادر

زمان مطالعه: 1 دقیقه



یک فروند شناور سنتی پاکستان در لنگرگاه بندر چابهار به دلیل مثبت بودن تست دو نفر از خدمه آن به کووید 19 قرنطینه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در پی افزایش اقدامات کنترلی با دستور ستاد ملی مقابله با کرونا در مرزهای ورودی، کلیه شناور های ورودی از بنادر با ریسک بالا، صرفا پس از قرنطینه ۱۴ روزه در لنگرگاه و انجام تست های لازم، اجازه ورود به بنادر چابهار را با نظارت مسئولین قرنطینه دریافت می کنند. 

در همین راستا و در پی مثبت شدن تست دو نفر از  پرسنل یکی از شناورهای سنتی پاکستان قبل از ورود به بندر، شناور مربوطه در لنگرگاه و خارج از محوطه های بندری قرنطینه شد.

شناور مذکور با ۱۳ خدمه، از روز ۲۱ اردیبهشت ماه وارد لنگرگاه بندر چابهار شده که، تا تعیین تکلیف توسط مرکز بهداشت شهرستان چابهار بر اساس پروتکل های مصوب، اجازه ورود دریافت نکرده و مراحل قرنطینه را به مدت دو هفته طی خواهد کرد.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تشریح خدمات کشتیرانی رو-رو در بنادر شمالی ایران برای صاحبان کالا/ کاهش هزینه هاى بندرى با تخفیف ٨٠درصدى براى کشتى هاى رو-رو/ سازمان بنادر پیگیر‌ ارائه مجوز خرید و ساخت کشتی های رو-رو به سرمایه گذاران

ش خرداد 1 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرکل ترانزیت، لجستیک و توافقنامه هاى سازمان بنادر و دریانوردی باتشریح علل جذابیت خدمات کشتیرانی RO-RO در بنادر شمالی ایران برای صاحبان کالا، گفت: در اولین اقدام و برای کاهش هزینه های بندری، این نوع کشتی ها از تخفیف 80 درصدی برخوردار شدند. […]
مدیرکل ترانزیت، لجستیک و توافقنامه هاى سازمان بنادر و دریانوردی، تشریح خدمات کشتیرانی

همچنین بخوانید: