پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس، وارد فرودگاه بندرعباس شد/ مراسم تشیع و تدفین؛ صبح فردا در مجتمع بندری شهید رجایی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



با ورود هواپیمای حامل دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس به فرودگاه بندرعباس، پیکر مطهر این شهدای والامقام در میان خیل عاشقان و دلدادگان و با حضور مدیران و مسئولان محلی و سازمان بنادر و دریانوردی وارد شهر بندرعباس شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، صبح امروز، همزمان با سالروز فتح خرمشهر، پیکر دو شهید ۱۸ و ۲۰ ساله که از مناطق عملیاتی فکه مربوط به عملیات والفجر مقدماتی و شرق دجله در عملیات بدر تفحص شده است،پس از استقبال رسمی وارد بندر عباس شد.

پیکر دو شهید گمنام، طی مراسمی، در یادمان شهدای مجتمع بندری شهید رجایی بندرعباس به خاک سپرده می‌شود.

آیین شب وداع نیز در ساعت ۲۰ در امامزاده سیدمظفر (ع) بندرعباس با حضور مردم استان و گردهمایی رزمندگان در فضای باز برگزار می شود و سپس پیکرهای مطهر درساعات پایانی شب به شهرک های مسکونی بندرشهید باهنر و رجایی انتقال و آیین وداع با حضور خانواده های کارکنان این مجتمع ادامه می یابد.

بر اساس این گزارش، مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر دو شهید والامقام، روز سه شنبه چهارم خرداد ساعت ۹ صبح در مجتمع بندری شهید رجایی بندرعباس است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شهر بندری خرمشهر نماد مقاومت و پایداری ملت ایران

د خرداد 3 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه ارتش بعثی عراق که فتح دو هفته‌ای خوزستان را در سر می‌پروراند ابتدا نوک تهاجم وحشیانه‌اش را متوجه خرمشهرعزیز کرد. ارتش عراق برای تصرف سریع این شهر، خرمشهر را هدف شدیدترین آتش زمینی و هوایی خود کرد تا بتواند به خیال خام خود بندر استراتژیک خرمشهر […]

همچنین بخوانید: