موضوعات: سیاسی نظامی

فرمانده نیروی دریایی ارتش سالروز فتح خرمشهر را تبریک گفت

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش طی پیامی سوم خرداد سالروز گرامیداشت فتح خرمشهر را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

سلام علیکم؛

حماسه خرمشهر حماسه‎ای شگفت، ژرف و تکان‎دهنده بود؛ حماسه‎ای که همچون نگینی تابناک بر تارک مقاومت مردم این مرز و بوم درخشید و قلب‎ها را از شور ایمان سرشار ساخت. رزم‎آوران عرصه شور و شهامت، پاره تن را، بر خاک فرش نمودند و تا اوج قله‎های شرف پر کشیدند تا از وجب به وجب خاک مقدس ایران اسلامی دفاع نمایند.

سوم خرداد ماه سالروز فتح خاک گوهرریز خرمشهر، برگ زرینی از تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی است و نیروی دریایی راهبردی ارتش ج.ا.ایران مفتخر است که در حماسه فتح خرمشهر شاهد ایثار، از جان گذشتگی، فداکاری و شجاعت تکاوران و تفنگداران خود بوده و در این راه شهدای عزیزی تقدیم میهن نموده است.

فتح خرمشهر حامل پیام مهمی به جهانیان بود که ملت شریف و نیروهای مسلح سلحشور جمهوری اسلامی ایران آنگاه که پای دفاع از اسلام، ایران و ناموس در میان باشد، استوارتر از همیشه و تا آخرین قطره خون در صحنه خواهند بود.

ضمن تبریک این روز بزرگ و ارزشمند و گرامی‎داشت یاد شهدای عزیز، از درگاه ایزد متعال مسئلت می‌نمایم، مدال افتخار همه‌ ما را سربازی در رکاب حضرت ولی‏عصر(عج) و فـرمــاندهی مــعظم کـل قوا(مدظله العالی) قـرار دهد.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار دکتر حسین خانزادی

منبع

مدیر سایت

انتشار
منتشر شده توسط:
مدیر سایت