فرماندار ویژه خرمشهر : بندر خرمشهر از مهمترین بنادر تجاری کشور است/ سهم مناسب بندر خرمشهر در افزایش حجم صادرات کالا از کشور

زمان مطالعه: 1 دقیقه



معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر گفت: بندر خرمشهر یکی از بنادر تجاری، مدرن و مجهز کشور به حساب می‌آید که در امر تجارت و بازرگانی سابقه طولانی دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد حیدری با اشاره به نقش و جایگاه بندر خرمشهر در تجارت کشور، اظهار داشت: بندر خرمشهر یکی از بنادر تجاری، مدرن و مجهز کشور به حساب می‌آید که در امر تجارت و بازرگانی سابقه طولانی دارد.

وی ادامه داد: داشتن 20 اسکله، اتصال به خط راه‌آهن سراسری و اتصال به بندر امام(ره)از مزایای بندر خرمشهر است که در نوع خود بی‌نظیر است.

فرماندار ویژه خرمشهر ، سهم مناسب بندر خرمشهر در افزایش حجم صادرات کالا از کشور را یادآور شد و گفت: بندر خرمشهر نخستین بندر کانتینری و سومین بندر تجاری کشور است که در بحث صادرات کالا نقش مهمی را ایفا می‌کند.

معاون استاندار خوزستان گفت: بندر خرمشهر پیش از جنگ تحمیلی در امر تجارت و بازرگانی نقش استراتژیکی داشت و یکی از علل حمله دشمن بعثی به خرمشهر، از کار انداختن این بندر بود که نشان از اهمیت آن در اقتصاد و توسعه است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برگزاری رژه در بندر خرمشهر به مناسبت سالروز فتح خرمشهر

د خرداد 3 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به مناسبت سالروز فتح خرمشهر رژه موتوری در اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر برگزار شد. این رژه موتوری با همکاری هیات موتورسواری و اتومبیلرانی سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.  بندر خرمشهر در طول سال‌های دفاع مقدس، نقش ویژه و استراتژی را […]
برگزاری رژه در بندر خرمشهر به مناسبت سالروز فتح خرمشهر

همچنین بخوانید: