پیام وزیر راه به مناسبت تشییع و تدفین دو شهید گمنام در بندر شهید رجایی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



وزیر راه و شهرسازی به مناسبت تدفین دو شهید گمنام در بندر شهید رجایی پیامی صادر کرد.

محمد اسلامی؛ وزیر راه و شهرسازی به مناسبت تدفین دو شهید گمنام در بندر شهید رجایی پیامی صادر کرد که متن این پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی

بندر شهید رجایی با میزبانی از پیکر دو شهید گمنام 18 و 20 ساله عطرآگین به لاله‌هایی از تبار عشق، شور و شعور و از جنس عاشوراییان شده است. شهیدانی که در سفره الهی متنعم و نمادی از ایثار، مردانگی و فداکاری هستند.

این شهیدان با گمنامی نامشان به عرش رسید، راست قامتان همیشه جاوید تاریخ ایران خواهند بود و پیکر مطهّر و معطّر این شهیدان در بندر شهید رجایی صفا و معنویت روز افزون را خواهد ‌آفرید.

بر هیچ کس پوشیده نیست امنیت و اقتدار کنونی ایران اسلامی مرهون ایثار و فداکاری‌های شهدایی است که با گذشتن از جان شیرین خود، نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و ارزش‌های الهی و اسلامی را در این سرزمین زنده نگه داشتند.

بنادر کشور در دوران جنگ هشت ساله تحمیلی حق علیه باطل همواره محلی برای دفاع از حیثیت و استقلال بوده است و کارکنان بنادر همواره با حضور در این جبهه در دوران جنگ تلاش های و اقدامات به یاد ماندنی از خود نشان دادند و شهدا و مجروحینی را تقدیم انقلاب کردند و امید است با قدوم این شهیدان بیش از پیش منشأ خیر باشند.

از محمد راستاد؛ مدیر عامل سازمان بنادرو دریانوردی، علیرضا کرجی ران؛ مدیر کل بنادر هرمزگان و تمام دست اندرکاران این اقدام مبارک و آرامبخش تشکر می کنم.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شناورهای استاندارد جایگزین شناورهای سنتی می‌شود

س خرداد 4 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس استاندار بوشهر گفت: بر اساس مصوبه هیئت دولت، شناور فلزی استاندارد، جایگزین لنج‌های سنتی تجاری و باری استان بوشهر می‌شوند. ​ عبدالکریم گراوند ظهر امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بوشهر، یکی از ظرفیت‌های مهم این استان را مبادلات تجاری و […]

همچنین بخوانید: