پیکر مطهر ۲شهید گمنام در مجتمع بندر شهید رجایی تشییع شد/ بزرگ‌ترین بندر کانتینری کشور متبرک به وجود مطهر شهدا

زمان مطالعه: 1 دقیقه




آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام و والامقام هشت سال دفاع مقدس، با حضور مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی، جمعی از مسئولان و مدیران استانی و لشکری، جامعه دریایی و گروهی از مردم، در یادمان شهدای مجتمع بندری شهید رجایی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و متبرک شدن بنادر کشور به وجود مطهر شهدا و در پی هماهنگی به عمل آمده با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، بندر شهید رجایی به عنوان نخستین بندر کشور متبرک به وجود مطهرشهدای گمنام شده است.

صبح دیروز، همزمان با سوم‌ خرداد و فتح غرورآفرین خرمشهر، پیکر این دو شهید ۱۸ و ۲۰ ساله‌ تفحص شده از مناطق عملیاتی فکه مربوط به عملیات والفجر مقدماتی و شرق دجله در عملیات بدر، پس از استقبال رسمی وارد بندر عباس شد.

آیین شب وداع نیز در ساعت ۲۰ در امامزاده سیدمظفر (ع) بندرعباس با حضور مردم استان و گردهمایی رزمندگان در فضای باز برگزار شد و سپس پیکرها درساعات پایانی شب به شهرک های مسکونی بندرشهید باهنر و رجایی انتقال و آیین وداع با حضور خانواده های کارکنان این مجتمع صورت گرفت.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۸۰ درصد تور ماهگیری کشور در سیستان و بلوچستان تولید شد

س خرداد 4 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش ایرنا ماندانا زنگنه روز سه شنبه در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید سیستان و بلوچستان اظهارداشت: شیلات و صیادی یکی از حوزه‌های فعال اقتصادی در شمال و جنوب کشور است که نیاز بسیاری به تور ماهیگیری دارد که واحدهای تولیدی استان در این زمینه […]

همچنین بخوانید: