توقیف ۱۴ شناور صیادی در آب‌های خوزستان

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرین‌پرس/خوزستان مدیرکل شیلات خوزستان از توقیف ۱۴ فروند شناور صیادی در آب‌های خوزستان خبر داد.

فتح‌اله ابوعلی در این خصوص گفت: طبق گزارش یگان حفاظت منابع آبزی سجافی، ماموران واحد گشت دریایی این پایگاه، در گشت‌زنی در مناطق دریایی موسوم به خورموسی، بوسیف، بحرکان و سریم؛ یک فروند شناور لنج صیادی و چهار فروند قایق فاقد هویت کشف کردند.

به گزارش مرین‌پرس به نقل از اداره‌کل شیلات خوزستان، وی افزود: در جریان بازرسی از شناورهای یادشده، مجموعا یک دستگاه ترال، ۲۴ عدد لنگر، ۱۱ طاقه تور گوشگیر و ۲۵۰ کیلوگرم انواع آبزیان شناسایی شد.

مدیرکل شیلات خوزستان بیان کرد: گشت‌زنی در منطقه دهانه رودخانه اروند نیز سه فروند شناور لنج صیادی و شش فروند قایق صیادی توسط پایگاه حفاظت منابع آبزی اروندکنار کشف و مورد بازرسی قرار گرفت. از شناورهای مذکور نیز هشت دستگاه ترال کشف و ضبط شد.

ابوعلی افزود: شناورهای متخلف، به اتهام صید غیرمجاز به روش ترال، عزیمت به دریا بدون اخذ مجوز صید و حمل غیرمجاز ادوات صید لنگری توقیف و محصولات مکشوفه نیز ضبط شدند و پرونده‌های تخلفات صیادی جهت سیر مراحل قانونی تشکیل و آماده ارسال به مرجع قضایی و کمیسیون رسیدگی به تخلفات صیادی است.

انتهای پیام

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شناور‌های سنتی در صورت استانداردسازی تشویق می‌شوند

چ خرداد 5 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس، روابط عمومی استانداری بوشهر روز سه شنبه به نقل از عبدالکریم گراوند در نشست کارگروه قاچاق سوخت و کالا استان بوشهر بیان کرد: دولت برای اجرای مصوبه جایگزینی شناورهای سنتی با شناورهای فلزی استاندارد، مشوق‌ها و تسهیلات ویژه‌ای پیش بینی کرده‌است. وی بیان کرد: با عملیاتی […]

همچنین بخوانید: