کشف ۱۲۳ میلیارد ریال کالای قاچاق از ۱۶ فروند شناور

زمان مطالعه: 1 دقیقه

کشف ۱۲۳ میلیارد ریال کالای قاچاق از ۱۶ فروند شناور
سرهنگ منصور رضا عزیزی در گفتگو با خبرنگار مرین‌پرس در بوشهر با اشاره به اشراف دریابانان و مرزبانان استان بوشهر بر فعالیت قاچاقچیان در نوار ساحلی و آب‌های خلیح فارس اظهار داشت: به منظور حمایت از تولید داخلی و مقابله با قاچاق کالا، سوخت و ارز، ماموران دریابانی در کنگان، گناوه و بوشهر در اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی هوشمند ۱۶ فروند شناور حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی کشف چهار هزار توپ پارچه و شش هزار عدد لوازم پزشکی را از جمله کالا‌های کشف شده دانست و بیان کرد: از این ۱۶ شناور بیش از ۲۰ هزار و ۸۰۰ قلم لوازم آرایشی، ۱۰۰۰ عدد انواع لوازم جانبی موبایل، ۲۶ دستگاه رایانه، شش دستگاه پلی‌استیشن، ۲۰۰ کیلوگرم ماهی و ادوات غیرمجاز صیادی کشف و تحویل گمرک شد.

جانشین فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به دستگیری ۱۰ متهم در این زمینه، ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۱۲۳.۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

عزیزی توقیف شناور‌های بی‌هویت را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: سه فروند از شناور‌های یاد شده، قایق صیادی ساماندهی نشده و بی‌هویت با قدرت موتور بالا هستند که در بندر دیلم توقیف شده‌اند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رشد ۴۹ درصدی صادرات در بندر شهید رجایی

ش خرداد 8 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی از افزایش ۱۱ درصدی عملیات کانتینری در بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر کانتینری ایران خبر داد. به گزارش مرین‌پرس به نقل از فارس، علیرضا محمدی کرجی‌ران درباره عملیات کانتینری بندر شهید رجایی در سال 1400، اظهار […]

همچنین بخوانید: