تقدیر وزیر کار از شرکت ملی نفتکش ایران

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مرین‌پرس، شرکت ملی نفتکش ایران در همایش تجلیل ازعملکرد بنگاه‎ های اقتصادی برتر(جهش تولید و بهره وری) که با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، براساس ویژگی‌ها و شاخص‌های کیفی جهش تولید به‌عنوان بنگاه برتر بازنشستگی کشوری انتخاب و کاپیتان سردشتی مدیرعامل شرکت موفق به کسب نشان ممتاز شد.

  علاوه بر کسب این موفقیت، شرکت ملی نفتکش ایران در این همایش بار دیگر مورد تقدیر قرار گرفت و به‌عنوان بنگاه برتر بهره‌وری در زمینه حمل‌و‌نقل نیز معرفی و تجلیل شد. شرکت ملی نفتکش ایران به‌رغم تمام تحریم‌های ظالمانه و فراگیری کرونا با بهره‎ گیری از تمام ظرفیت‎های عملیاتی خود همواره در خدمت منافع ملی و تداوم جریان صادرات نفت و فراورده‌های نفتی کشور بوده و در این مسیر تلاش کرده است تا به بهره‌وری و کارآیی مطلوب نیز دست پیدا کند.
این شرکت با در اختیار داشتن ۷۰ کشتی نفتکش، مالک بزرگ‌ترین ناوگان نفتی دنیا است و اولین و قدیمی‌ترین کشتیرانی نفتی خاورمیانه و غرب آسیا محسوب می‌شود.
شرکت ملی نفتکش در راستای تکیه بر توانمندی‌های داخلی و جهش تولید، طی سه سال گذشته، تعمیرات کشتی‍‍‍‍های خود را به مجتمع های تعمیراتی داخلی واگذار کرد و در این راستا ضمن اشتغال‍زایی چند هزار نفری، از خروج میلیون ها دلار ارز از کشور جلوگیری کرد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

انتقاد از عدم بکارگیری نیروهای توامند بومی در مناطق آزاد

ی خرداد 9 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرعامل منطقه آزاد چابهار در یادداشتی با انتقاد از توسعه نامتوازن در مناطق آزاد و نادیده گرفته شدن اهالی بومی مناطق در این روند، از کارهای انجام شده در بخش آموزش، بهداشت و سلامت و همچنین توانمندسازی نیروهای موجود در منطقه آزاد چابهار نوشت. به گزارش […]

همچنین بخوانید: