موضوعات: سرخط خبرها

کالای ملوانی نبایدبعنوان قاچاق توقیف شود

زمان مطالعه: 2 دقیقه




مرین‌پرس


 امام جمعه دیر گفت: مسئولان کشور و استان برای حل معضل کالای ملوانی چاره اندیشی کنند تا این دوگانگی برطرف شود.

 حجت الاسلام سیدعلی حسینی صبح دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیر، اظهار داشت: در دین اسلام نسبت به تکریم مردان خدا و عالمان تاکید شده است.

امام جمعه بندر دیر با بیان اینکه ما وام دار امام (ره) هستیم، افزود: امام خمینی (ره) حق طلب و تکلیف گرا بود و عزت از دست رفته و هویت دینی و ملی ما را به ما برگرداند.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) احیاگر اسلام و دین و ارزش‌ها و معنویت و اخلاق در عصری شد که فاتحه دین را خوانده بودند و دین را افیون توده‌ها می‌نامیدند.

حسینی با اشاره به اینکه تجلیل از امام یک وظیفه سیاسی است، تاکید کرد: تجلیل از امام نشان گر وفاداری ما به امام و آرمان‌های ایشان و نظام اسلامی است.

وی عنوان کرد: چون وام دار امام هستیم پس تجلیل از ایشان یک وظیفه اخلاقی است.

امام جمعه بندر دیر گفت: مقام معظم رهبری فرمودند افکار و اندیشه‌های امام ریشه این انقلاب است، اگر روزی این نظام و انقلاب از ریشه خود یعنی از امام جدا شود این انقلاب میان تهی خواهد شد لذا باید همواره افکار و اندیشه‌های امام را زنده نگه داریم.

وی ارتحال امام خمینی (ره) را روزی تلخ خواند و یادآور شد: انتخاب مقام معظم رهبری برای هدایت امت اسلامی از اقدام شایسته مجلس خبرگان رهبری بود.

حسینی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: حضور پرشور مردم با آگاهی و بصیرت پای صندوق‌های رأی و انتخاب فردی اصلح، دشمنان را ناامید و مشکلات کشور را حل خواهد کرد.

وی خطاب به مسئولان استان و کشور گفت: کالای ملوانی از سوی دولت به عنوان یک امتیاز به مرزنشینان تعلق گرفته و پس از ترخیص آن توسط گمرک معنایی ندارد که اسم آن قاچاق گذاشته و توقیف شود.

امام جمعه بندر دیر افزود: مسئولان کشور و استان برای این مهم چاره اندیشی کنند تا این دوگانگی برطرف شود.

وی بیان کرد: همه دستگاه‌ها باید حفظ آبروی نظام را در اولویت قرار دهند و جزیره‌ای عمل نکنند.

حسینی در رابطه با مشکل زمین‌های محله خور خندل شهر دیر، تاکید کرد: مردمی که این زمین‌ها را خریداری کرده‌اند سال‌هاست با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند که انتظار داریم مسئولان نسبت به حل این مسئله پیگیری جدی داشته باشند.

 

منبع

مدیر سایت

انتشار
منتشر شده توسط:
مدیر سایت

آخرین اخبار: