افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های سازمان صنایع دریایی در مشهد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی، نمایشگاه دستاورد‌های سازمان صنایع دریایی در مشهد افتتاح شد.

به گزارش مرین‌پرس، رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی گفت :در این نمایشگاه ۲۰دستاورد علمی و فناوری سازمان صنایع دریایی که همه ساخت نیرو‌های جوان و متخصص داخلی است در یکی از زیر مجموعه ‌های سازمان صنایع دریایی رو نمایی شده است.

امیر دریادار امیر رستگاری افزود: موتور‌های برون نصب بنزینی دریایی، آزمایشگاه تست هیدرودینامیک پروانه ‌های گام متغیر، سیستم ‌های پیش برنده واتر جت، سیستم ‌های پروانه‌ های گام متغیر شناور‌ها و سامانه ‌های کنترل خردگی هوشمند دریایی از جمله دستاورد‌های رونمایی شده در این نمایشگاه است.

وی گفت: همچنین خط مونتاژ موتور‌های ۲۰۰ اسب بخار بنزینی دریایی برای نخستین بار در کشور طراحی و در این نمایشگاه رونمایی شده است.

امیر دریادار امیر رستگاری افزود: علاوه بر حوزه نظامی آمادگی داریم در حوزه گردشگری و شیلات نیز با توان متخصصان داخلی خدمت رسانی کنیم.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری نیز در حاشیه این نمایشگاه به خبر نگاران گفت: شرکت ‌های دانش بنیان را در وزارت دفاع تقویت میکنیم تا بتوانیم از دستاورد‌های نیرو‌های جوان و متخصص این سازمان‌ ها در حوزه ‌های غیرنظامی هم استفاده کنیم.

سرنا ستاری افزود: معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری هم پشتیبانی لازم را در این خصوص انجام میدهد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

صادرات کالا‌های عیر نفتی از گمرکات استان بوشهر ۱۵ درصد افزایش یافت

س خرداد 11 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه   بهروز قره‌بیگی در گفتگو با خبرنگار مرین‌پرس در بوشهر با بیان اینکه ۱۵ واحد گمرکی در سواحل استان بوشهر برای تسریع در خدمات بازرگانی مستقر شده است اظهار داشت: استان بوشهر در همجواری با خلیج‌فارس ظرفیت مهمی در عرصه مبادلات تجاری با کشور‌های همسایه فراهم […]

همچنین بخوانید: