تولید بیش از ۲۳۰۰۰ تن ماهی در کرمانشاه طی سال ۹۹

زمان مطالعه: 1 دقیقه

فرزاد افضلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق طرح جمع‌آوری آماری، در سال زراعی ۱۳۹۹ میزان تولید ماهی در استان کرمانشاه ۲۳ هزار و ۶۰۰ تن بود.

وی با اشاره به افزایش سرانه مصرف ماهی نسبت به سال‌های گذشته در استان کرمانشاه افزود: سرانه مصرف ماهی در این استان به ۱۰ کیلوگرم رسیده که در کشور این مقدار بیش از ۱۳ کیلوگرم است، باید با ترویج و فرهنگ سازی مصرف ماهی سرانه مصرف را در این استان افزایش داد.

مدیرکل شیلات استان کرمانشاه گفت: با برگزاری کلاس‌های ترویجی و آموزشی، توسعه و ساماندهی و مکانیزه کردن استخرها تلاش برای افزایش تولید ماهی متناسب با تقاضای مردم در این استان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: با تأمین اعتبارات و تکمیل و افتتاح پروژه‌های نیمه‌تمام میزان تولید و به تبع آن مصرف ماهی در سال ۱۴۰۰ افزایش می‌یابد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مصدومان ناو خارک در سلامت هستند

چ خرداد 12 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس، حجت‌الاسلام بهزاد جهانیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲۰ نفر در پی آتش‌سوزی ناوخارک به بیمارستان‌های بندرعباس اعزام شدند که جراحت آنان سطحی است. وی ادامه داد: این مصدومان در بیمارستان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران […]

همچنین بخوانید: