انجام ۲۴ عملیات جستجو و نجات دریایی در دو ماه

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مرین‌پرس، علی رضا محمدی کرجی ران اظهار داشت: در دو ماه ابتدایی سال جاری ۲۴ مورد عملیات جستجو و نجات و شرایط اضطرار توسط تیم‌های اعزامی با مدیریت مرکز ملی جستجو و نجات دریایی هرمزگان به انجام رسید‌.

مدیر کل بنادر و دریا نوردی استان هرمزگان ادامه داد: از این رقم ‌۲۳ مورد در آب‌های سرزمینی انجام شد و یک مورد‌ مربوط به نجات هفت نفر از خدمه مغروقه مبین بود که با هماهنگی گارد ساحلی کشور عمان‌، دریابانی و ندسا خارج از آبهای حاکمیتی انجام شد‌.
وی افزود: عملیات‌های یاد شده برای خدمات رسانی به ۱۶۳ نفر از دریانوردان که در شرایط اضطرار قرار گرفته بودند ارائه شد.
محمدی کرجی ران ارائه خدمات پزشکی به شناورهای عبوری را از دیگر مسئولیت‌های مرکز MRCC عنوان کرد و گفت‌: همراستا با عملیات جستجو و نجات دریایی طی مدت یاد شده ۱۲ مورد خدمات پزشکی نیز به دریانوردان متردد در پهنه آبی این استان ارائه شده است‌.
به گفته مدیر‌کل بنادر و دریا‌نوردی استان هرمزگان هشت فروند شناور ناجی و ۳۶ ایستگاه همیار ناجی (دریانوردان بومی صیادی و تجاری منطقه) با مشارکت ستاد بحران استانداری، ارگان‌های دریایی ندسا، نداجا، شیلات، فلات قاره و دریابانی عهده‌دار مسئولیت خطیر جستجو و نجات دریایی در آب‌های استان هرمزگان برابر طرح استانی و ملی جستجو و نجات دریایی است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مصدومان ناو خارک در شرایط خوبی هستند

پ خرداد 13 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس مسئول روابط عمومی منطقه یکم نیروی دریایی ارتش گفت: مصدومان ناو خارک در سلامت بوده و مسئولان این نیرو درحال عیادت از آنان هستند. به گزارش مرین‌پرس به نقل از خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام بهزاد جهانیان اظهار داشت: ۲۰ نفر در پی آتش‌سوزی ناو خارک به […]

همچنین بخوانید: