مسئول امور ایثارگران اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان معرفی شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه



در آیینی با حضور مشاور مدیرعامل در امورایثارگران، احمد عندلیبی به عنوان مسئول امور ایثارگران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان معرفی و از زحمات مهدی قیم مسئول پیشین قدردانی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در این مراسم با اشاره به تلاش‌های خالصانه مهدی قیم در رسیدگی به امور ایثارگران، از سال‌ها زحمات و تلاش‌های وی با اهدای لوح سپاس قدردانی و حکم انتصاب احمد عندلیبی از ایثارگران و بسیجیان فعال به عنوان مسئول امور ایثارگران این اداره کل اعطا شد.

 حسن زینلی مشاور مدیرعامل سازمان بنادر و‌دریانوردی در امپر ایثارگران در این مراسم با اشاره به ویژگی‌های کم نظیر اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان به لحاظ برخورداری از شمار بیشتر ایثارگران در بین بنادر کشور، خدمتگزاری به جامعه ایثارگران را وظیفه‌ای خطیر عنوان و بر لزوم برنامه‌محوری، اهتمام بیش از پیش به جامعه ایثارگران و جلب رضایت این عزیزان تأکید کرد.

وی در ادامه ثبت و ضبط خاطرات خانواده‌های ایثارگران و امانتداری در انتقال آن به نسل های آتی را با هدف حفظ و صیانت از ارزش های ایثار و شهادت را حائز اهمیت دانست.

یادآور می‌شود ؛ احمد عندلیبی از بسیجیان شاغل در اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، سابقه فعالیت در یگان حفاظت و دفاع از حرم را در کارنامه خود دارد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برقراری خط دریایی بندر امیرآباد به آستاراخان روسیه

چ خرداد 19 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس برای نخستین بار در بنادر شمالی کشور محمولۀ مونواتیلن گالیکول از بندر امیرآباد به بندر آستاراخان روسیه صادر شد. به گزارش مرین‌پرس به نقل از کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، برای نخستین بار در تاریخ بنادر شمالی کشور محموله شیمیایی مونواتیلن گالیکول از سوی کشتیرانی دریای […]

همچنین بخوانید: