مشارکت حداکثری در انتخابات اقتدار بین المللی را افزایش می‌دهد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوب ربیعی مطلق عصر جمعه در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات کل استان بوشهر، اظهار کرد: مشارکت بالا در انتخابات ۲۸ خرداد ماه سبب ایجاد مقبولیت داخلی و خارجی برای نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

وی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری از انتخابات به عنوان شب قدر نظام اسلامی، افزود: با برگزاری انتخابات و دادن رأی، یک نفر به عنوان مسئول انتخاب می‌شود اما اثرات این انتخاب تا زمان‌های زیادی پس از آن، جریان دارد.

مسئول سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه ادامه داد: انتخابات هم یک حق برای تعیین سرنوشت آینده کشور و هم تکلیف است که همه ملت ایران در مقابل خود، جامعه و خدا بر عهده دارند.

ربیعی مطلق اضافه کرد: اولین اصل مورد نیاز برای کشور اجرای گفتمان عدالت در حوزه‌های مختلف است و ایجاد شفافیت در ساختار و دولت سبب تحقق این گفتمان می‌شود.

وی گفت: لازم است نامزدهای انتخابات منابع مالی خود، خانواده و فعالیت‌شان را اعلام کنند و این امر امروز پایین‌ترین سطح شفافیت است که مربوط به مسائل مالی می‌شود.

مسئول سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه انتخاب آگاهانه اصلی مهم در انتخابات است، عنوان کرد: نامزد اصلح کسی است که برای شفاف کردن ساختار کشور، برنامه داشته و از کارایی لازم برخوردار باشد زیرا بخش بزرگی از مشکلات موجود در کشور به علّت ناکارآمدی به وجود آمده‌است.

ربیعی مطلق یادآور شد: امیرکبیر و شهید رجایی نمونه مسئولان کارآمد در تاریخ ایران هستند که تا امروز از خدمات آنها به کشور یاد می‌شود و اثر ماندگاری بر پیشرفت کشور داشته‌اند و در مقابل، تاریخ ایران بنی صدر، رجوی، ابراهیم خان کلانتر و حسین خان را به یاد دارد، که مدیریت آنها هزینه‌های بسیاری را به کشور تحمیل کرد.

وی بیان کرد: امروز می‌توان با برقراری ارتباط با دنیا و داشتن یک دیپلماسی متوازن، به معیشت مردم و اقتصاد کشور سر و سامان داد که برای رسیدن به این هدف مهم لازم است برنامه‌ریزی‌های مناسب صورت گیرد.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سرعت بخشی به روند تعیین تکلیف کالا‌های متروکه در بندر شهید رجایی/ تقویت زیرساخت‌ها به منظور کاهش ماندگاری کالا و تقویت تعاملات دوجانبه

ش خرداد 22 , 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه به گزارش خبرنگار مرین‌پرس، “علیرضا محمدی کرجی ران” در این نشست با اشاره به فهرست كالاهای متروکه موجود در بندر شهید رجایی گفت : ماندگاری کالاهای متروکه در بندر نه تنها به سود شركت‌های بخش خصوصی نیست بلكه به علت اشغال فضای عملیاتی بر درآمد آنها […]

همچنین بخوانید: