تداوم خط منظم کانتینری به بندر لاذقیه سوریه

زمان مطالعه: 1 دقیقه

تداوم خط منظم کانتینری به بندر لاذقیه سوریه
معاون توسعه بازار کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار مرین‌پرس، از تداوم سرویس منظم ماهیانه کانتینری این شرکت به بندر لاذقیه سوریه خبر داد و تصریح کرد: از سال‌های گذشته سرویس منظم کانتینری از سوی شرکت حمل کانتینر حافظ دریای آریا وابسته به هلدینگ کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، به مقصد بندر لاذقیه سوریه برقرار بوده است که با افزایش تقاضا طی یک‌سال اخیر، در حال حاضر سرویس مذکور هر ۲۰ الی ۳۰ روز یکبار در حال انجام است.
امید گلزاری با تأکید بر اینکه به طور کلی سرویس‌های منظم که به آن‌ها Liner نیز گفته می‌شود طبق برنامه ریزی از پیش تعیین شده حرکت می‌کنند، خاطر نشان کرد: در این نوع سرویس، تاریخ ورود کشتی به هر یک از بنادر سفر مرتبط خود از حدود سه ماه قبل تعیین شده است؛ لذا کلیه سفر‌های به مقصد سوریه در تاریخ معین بدون در نظر گرفتن میزان محمولۀ بارگیری شده، بندر‌عباس را ترک می‌کنند.
وی در خصوص محمولات غیر‌کانتینری نیز گفت: این محمولات معمولاً وارداتی هستند و از بندر دیگری غیر از لاذقیه بارگیری می‌شوند که در رابطه با این محمولات نیز در حال برنامه ریزی برقراری سرویس هستیم.
معاون توسعه بازار کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در پایان تصریح کرد: صاحبان محترم کالا، وارد‌کنندگان و صادرکنندگان ایرانی به کشور سوریه می‌توانند از طریق شماره تماس ۲۳۸۴۳۱۷۸ نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و رزرو  کانتینر خالی به مقصد این کشور اقدام کنند.
شایان ذکر است؛ کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران جایگاه پانزدهم را در میان خطوط بزرگ کشتیرانی کانتینری جهان و رتبه نخست را در منطقه خاورمیانه در اختیار خود دارد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بیش از ۶۰ درصد میگو پرورشی کشور در استان بوشهر تولید می‌شود

د خرداد 31 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه   علی بازدار در گفتگو با خبرنگار مرین‌پرس در بوشهر با اشاره به اختصاص شش هزار و ۱۰۰ هکتار اراضی ساحلی استان بوشهر برای پرورش میگو اظهار داشت: اراضی پرورش میگو نسبت به سال گذشته ۵۰۰ هکتار افزایش دارد و از پنج هزار و ۶۰۰ هکتار […]

همچنین بخوانید: