جرای عملیات آبنگاری در 16 بندر و محدوده دریایی هرمزگان

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از اجرای عملیات آبنگاری(هیدروگرافی) در 16 بندر و محدوده دریایی این استان خبر داد و گفت: در قالب این عملیات، تاکنون عمق یابی به حجم 12هزار کیلومتر انجام و نقشه های هیدروگرافی تهیه شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علیرضا محمدی کرجی ران اظهار داشت: هیدروگرافی و نقشه برداری بنادر هرمزگان به منظور مطالعات رسوب گذاری و ناوبری و کشتیرانی ایمن در نواحی ساحلی و بنادر انجام شده که در صورت نیاز، طرح های لایروبی عملیاتی می شود.

وی با اشاره به انجام عملیات هیدرگرافی در 16بندر و محدوده دریایی هرمزگان از دی ماه سال 98 تاکنون، خاطرنشان کرد: این محدوده ها شامل بنادر شهید رجایی، شهید باهنر، خلیج فارس، شهید ذاکری و بهمن در جزیره قشم، شهید حقانی بندرعباس، هرمز، لارک، لنگه، جاسک، ابوموسی، سیریک، خور تیاب، کانال ورودی بندر شهید رجایی، مغروقه کنار بندر شهید حقانی و شرق بندرلنگه است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: حجم عملیات عمق یابی در محدوده این استان شامل 12هزار و 83 کیلومتر است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

توافق اعضای IMO برای تأسیس صندوق 5 میلیاردی تحقیق و توسعه کربن‌زدایی

د خرداد 31 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش گروه بین‌الملل مرین‌پرس؛ در اجلاس پایانی کمیتۀ محیط زیست IMO “کیتاک لیم” دبیرکل سازمان بین‌المللی دریانوردی اظهار داشت: ما نیاز به توسعه صندوق تحقیق و توسعه به منظور دستیابی به فنّاوری‌های سوخت صفر درصد هستیم . این نوآوری‌ها به صورت رایگان حاصل نمی‌شود و […]

همچنین بخوانید: