آغاز بارگیری لوله ‌های جداری میدان مشترک فروزان

زمان مطالعه: 1 دقیقه

لوله ‌های جداری 13 و 3.8 اینچ 68 پوندی ساخت کارخانه لوله‌ گستر اسفراین به منظور استفاده در پروژه نگهداشت و افزایش تولید میدان مشترک فروزان به مقصد این سکو بارگیری شد.

به گزارش مرین‌پرس، تاکنون 5830 متر از این لوله‌ها آماده شده و توسط شرکت پیمانکار به محل پروژه حمل خواهد شد.

پروژه نگهداشت و افزایش تولید میدان مشترک نفتی فروزان توسط شرکت نفت فلات قاره ایران به عنوان کارفرما، در قالب قرارداد EPC-EPD به کنسرسیومی متشکل از پتروپارس (‎PPL) و مجتمع کشتی‌‎سازی و صنایع فراساحل ایران (ISOICO) به رهبری پتروپارس واگذار شده است.

طرح توسعه این میدان در بخش تحت‌الارضی شامل 12 حلقه چاه جدید، 11 حلقه چاه تعمیری، سه حلقه چاه RE-ENTRY و در بخش سطح‌الارضی شامل ساخت سه خط لوله دریایی به طول 27 کیلومتر، ساخت و نصب دو سکوی جدید و کابل‌کشی چهار رشته فیبرنوری است.

ميدان نفتی مشترک فروزان در مرز آبی بين ايران و عربستان در خليج فارس و در فاصله صد كيلومتری جنوب غربی جزيره خارگ واقع شده‌ است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کشتی سازی پیشران صنایع پایین دستی

س تیر 1 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرعامل ایزوایکو می گوید: صنعت کشتی سازی نقش ویژه و استراتژیکی در راه اندازی چرخه اقتصاد صنایع پایین دستی دارد. به گزارش مرین‌پرس، صنعت دریایی به عنوان یک صنعت مادر در تمام جهان از اهمیت و توجه ویژه ‌ای برخوردار است. نیاز‌های کشتی همانند نیاز‌های یک […]

همچنین بخوانید: