یک کودک در آب‌های ساحلی مال قاید گناوه جان سپرد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

رضا شفیعی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار مرین‌پرس افزود: در پی تماس تلفنی  با مرکز فوریت‌های پزشکی مبنی بر غرق شدگی ۲ پسر بچه پنج و هشت ساله در ساحل روستای مال قائد،  نیروهای این مرکز  به محل حادثه اعزام شدند و اقدامات اولیه برای نجات جان آنها را که توسط مردم از آب گرفته شده بود،  انجام دادند.

وی بیان کرد:  کودک پنج ساله پس از تلاش نیروهای اورژانس از مرگ نجات یافت اما  پسر بچه هشت ساله که علایم حیاتی نداشت، با حال عمومی بد به بیمارستان امیرالمومنین (ع) این شهر اعزام شد و  به رغم تلاش‌های بی وقفه کادر درمان فوت کرد.

مسئول اورژانس ۱۱۵ گناوه گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و موقعیت ساحلی شهرستان و علاقه کودکان به آب تنی در ساحل، والدین  بر آب تنی آنها نظارت داشته باشند و از جلیقه نجات استفاده کنند.

وی افزود: خانواده‌هایی که منازل آنها  فاصله زیادی با ساحل ندارند باید بیشتر مراقب کودکان خود باشند زیرا  بدون آنکه به والدین خود اطلاع بدهند به شوق آب تنی در ساحل از خانه خارج می شوند و بی محابا به آب می‌زنند.

روستای ساحلی مال قاید گناوه از نقاط گردشگرپذیر استان بوشهر  دارای سواحل صخره‌ای زییا است که در فصل تابستان شمار زیادی از مردم برای شناکردن به این مکان روی می‌آورند.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

راه اندازی گردشگری در تالاب‌های منتخب ساحلی

ش تیر 5 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه   لیلا اژدری در گفتگو با خبرنگار مرین‌پرس بیان داشت: یکی از ظرفیت‌های مغفول در حوزه گردشگری ساحلی و دریایی بهره‌ مندی از ظرفیت تالاب‌های ساحلی در جذب گردشگران داخلی و خارجی است. مدیر کل دفتر همکاری و توافق‌های ملی گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی […]

همچنین بخوانید: