پیام تبریک مدیرعامل ایزوایکو به مناسبت گرامیداشت روز دریانورد – ایزوایکو

زمان مطالعه: 1 دقیقه







 

دکتر حمید رضائیان اصل مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراسحل ایران ( ایزوایکو ) طی پیامی روز دریانورد را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت

به گزارش حوزه ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو در متن این پیام آمده است : در طول تاریخ دریا و دریانوردی تأثیرات عمیقی بر زندگی اقوام و ملتها داشته ، دریا نوردی در ایران به عنوان کشوری که دارای مرزهای آبی و دریایی فروان است قدمتی به طول تاریخ دارد.

امروزه دریا اهمیت ویژه ای در جهت توسعه دارد از این رو میتوان گفت توسعه دریا محور در دنیا شدیداً مورد توجه قرار گرفته و حمل و نقل دریایی به دلیل داشتن مزیتهای فراوان نقشی بسیار استراتژیک در صادرات و واردات دارد.

در همین راستا مجتمع ایزوایکو تلاش میکند با پشتیبانی قدرتمند از صنعت حمل و نقل دریایی در تمامی بخش ها، چه ساخت و یا تعمیر انواع شناورها  بستر مورد نیاز جهت رشد و توسعه دریایی را فراهم سازد و طی این سالها با به روز کردن و بومی سازی دانش توانسته است این ظرفیت را به شکل چشمگیری افزایش دهد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ صنعت دریایی  کشور روز بزرگداشت دریانورد را خدمت تمامی تلاشگران عرصه دریانوردی کشور در بخشهای صنعتی و اقتصادی و دفاعی تبریک گفته و آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون برای همگی عزیزان دارم.

حمید رضائیان اصل

مدیر عامل و عضو هیئت مدیره ایزوایکو






منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تبلیغات منفی آمریکایی علیه ایمنی کشتی‌های ایرانی

ش تیر 5 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس حسین عباس نژاد گفت: در شرایط کنونی که شدیدترین تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه کشتیرانی ایران اعمال می‌شود و آمریکایی‌ها هم خیلی تبلیغات کردند که به همه کشورها بگویند شناورهای ایران ایمنی لازم را ندارند و حتی گفتند آ‌ب‌های ایران ایمن نیست و در آن زمان […]

همچنین بخوانید: